Ey gafil sana derim sana, dinle beni bir kere Kan döküp aldığımız, bu vatan hepimizin Birlikte olmak varken, ne uyarsın ellere Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin.
xx
Halkımız yumak olmuş, yaşarlarken birlikte Gördün herkes çok mutlu, laik yaşam içinde Bölünmezdir asla vatan, laiklik sayesinde Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin.
xx
Yaşarken bu ülkede, Kürdü, Türk’ü Çerkez’i Ne istersin milletten, rahat bırak herkesi Bizler birlikte biriz, deli’ misin sen deli Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin.
xx
Ey insan gafil olma, uyma elin sözüne Biz birlikte yaşarız, yeter’ ki gel kendine Yaşarız biz birlikte, laik devlet içinde Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin,
xx
Biz kan döktük kurtardık, bu vatanı düşmandan Birçok savaşlar yaptık, kaldı bize atam’ dan Huzur içinde otur demiş, bizi yoktan Yaradan Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin.
xx
Aynı yemeklerden yedik, aynı sulardan içtik Aç kaldık, tok yaşadık, ne bulduysak paylaştık Aynı bayrak altında, ora bura dağıldık Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin,
xx
Gelin aldık kız verdik, halay çektik birlikte Düğün dernek içinde, kına yaktık ellere Biz akraba hısımken, yeter uyma ellere Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin.
Xx
Kul Yüksel sana derdir bizler birlikte biriz Herkes bizden korkardır kendimize gelsek biz Kürt’le, Türk’le Milletçe, biz laik bir ülkeyiz Kendine gel kendine, bu vatan hepimizin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu vatan hepimizin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu vatan hepimizin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz bu vatanı yolda bulmadık, kan verdik can verdik de öyle vatan oldu bu kutsal topraklar... ey meczuplar din elden gidiyor diye vaveyla yapmayın onu koruyan ve yaşatması bana ait diyen bir Allah'ı var ama giderse vatan gidebilir çünkü bir bildik düşmanlar var bir de onlara ayak uyduran hıyanet çeteleri... iyi sahip olun bu cennet vatana... tebrikler ve saygılar sunuyorum mümtaz kaleminize...
can verdik de öyle vatan oldu bu kutsal topraklar...
ey meczuplar din elden gidiyor diye vaveyla yapmayın
onu koruyan ve yaşatması bana ait diyen bir Allah'ı var
ama giderse vatan gidebilir çünkü bir bildik
düşmanlar var bir de onlara ayak uyduran hıyanet çeteleri...
iyi sahip olun bu cennet vatana...
tebrikler ve saygılar sunuyorum mümtaz kaleminize...