(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN (?) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN (?) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok uzun zamandır bağırmaktan sesim kesildi biliyormusunuz. Ama aynı seslerin ard arda yükseldiğini duymak ve okumak, sorgulamaları işitmek beni gerçek anlamda mutlu etti.
Teşekkür ediyorum duyarlı yüreğinize ve sevgilerimi gönderiyorum tüm kalbim ile.
Olana-bitene üç maymunu oynamak, bu topraklarda yurtlanan, bu topraklardan beslenen şaire yakışmaz! Şair, sorunları çözmeye gücü yetmese bile, çözümün ne olduğunu gösterendir, çağına ve insanına ışık tutandır, yol gösterendir!!! Çok duyarlı yüreğinle toplumsal sorumluluğunu yerine getirmene ayakta ve avuçlarım patlarcasına alkış tutuyorum Dostum. Şairin şairden alacağını çok aldım Dostum. Yüreğine sağlık Şairim, Şiir kere şiirdi!!! Kalemin hiç susmasın Şairim, asla susmasın; Şair solığun hep sürsün! Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Ne de yakışmışlar bir birlerine. Uydudan mı çekilmiş resimleri ne işçi köylü kardeşlik barış Gelirmi hiç onların usuna En son bombaların insan üstünde Denenmesi var onların pazarlığında. Biri üretecek diğeri tüketecek. Yani bizim üretiğimiz o güzelim meyve zebze ve değerlerimizi Onlar zengince tüketip yiyecek Onların ürettiği sefalet ve yoksulluğu, bombayı, kurşunu, savaşı, biz yiyeceğiz. Bu çarkın aktörü kim olursa olsun mesele bu.
Çok güzeldi...Tebrik eder, Yürekten kutlarım, Sevgilerimle saygılar sunarım.
kehya tarafından 8/21/2008 8:43:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Herkesin yaptigi bir gun sorulacaktir kendisinsen, bu dunyalik yasayanlar ahirette acisini cekecektir eminim, olan nedense hep garibanlara vakirlere oluyor ve bir iki politika adi altinda yasayan sahislar, binlerce olume binlerce bebek olusune sebep oluyor..alma kulun ahini cikar aheste aheste..Alalhb u politikayi kullanip insanlarin olumune savasda veyahud baska bir yerde Allah bunlarin belasini versin..siirin anlamli kutlarim..
siz ki dünya da savunmasız insanlarla çocuklara çıkarlarınız uğruna acımasızca savaş açtınız...
..sizi doğuran " ananız " şimdi görse neler yaptınız...
hayatta bu dünya da insan olarak d o ğ m a z d ı n ı z . **************************************** Sonuç ve karar : Yuh size! Yazıklar olsun. .. Sütüm haram olsun, olurdu sanırım. ( Annenin cevabı ) Çok güzeldi. Tebrik ve teşekkürlerimle.
Ortadoğuyu kan gölüne çeviren 'eli kanlı'emperyalistleri ve onların yerli işbirlikçilerini bir şiir ve bir resim ancak bu kadar güzel anlatabilirdi sanırım -böl-parçala-yönet yüzyıldır değişmeyen strateji-ve osmanlıdan beri değişmeyen işbirlikçilik... Sevgilerim insancıl duruşunuza...
Başta Amerika kahpe terörün babası Arkamızda Avrupa,buda işin cabası Haçlıların işi bu,bölme yutma çabası Yeter artık gerildik, şaşacak feleğiniz Sabır taşı değiliz ki,çatladı yüreğimiz
Terörden daha acı olanı,icazet alır olduk Dün Başvekili ’Sakarya Şiiri’nde aradık² Nere de? heyhat! sükut-u hayal olduk Yeter artık gerildik, şaşacak feleğiniz Sabır taşı değiliz ki,çatladı yüreğimiz
Bıktık artık bu işten teröre lanet olsun Terörü mazur gören vekile lanet olsun Kalem satan sözde aydına lanet olsun Koltuk ikbali için susana da lanet olsun Yeter artık gerildik, şaşacak feleğiniz Sabır taşı değiliz ki,çatladı yüreğimiz
onun ne suçu varki onu bizler bu miletin insanı seçmedimiki sen seçersen o kan emicilerde kullanır böyle vatan bilmezleri Kutlarım yüreğine sağlık sevgilerle.. mutlu kal
siz ki dünya da savunmasız insanlarla çocuklara çıkarlarınız uğruna acımasızca savaş açtınız... ==================== Katliam yapanlar,birgün katliama maruz kalırlar. Örnek mi? İşte Hitler..Mussolini..ve diğerleri . Ürettikleri kimyasal ve biyolojik silahların vebali altında ölürler birgün .. Tebrikler .. Selamlarımla ..
HakanKurtaran tarafından 8/20/2008 3:32:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
İkinci Özal olan Tayyibi Allah başımızdan eksik etmesin...buda benim yorurum......Özal içinde yurt dışından bir mülk almış savaş halinde Amarikaya kaçacak diyorlardı....Adamı evinde öldürdüler vatanı için öldü....Tehlike gördükleri için öldürdüler..Akla kara hayatın sonunda belli oluyor..Sabredin ve görün.....
tülay bilgin tarafından 8/20/2008 2:41:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
inşallah hep sizin gibilerin başına oturur.özal da ABD IrK'a savaş açtığı zaman sevinip bir koyup on alacaz demişti öldürülen savunmasız insanlar ve çocukları düşünmeden. şimdi de bu aynı politikayı uyguluyor müslüman komşularına savaş ve cinayetlerir görmezden gelip gavur dediği ABD destekleyerek.sizinde aynı acımasızlığı bir ananın çektiği acıyı düşünmeden destek vermeniz sizin bileceğiniz bir şey. özgürsünüz. FAKAT BEN YAŞADIĞIM MÜDDETÇE BARIŞTAN YANA VAHŞİ SAVAŞ ÇILARA KARŞI YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM. sizlere ramen.teşekkürler...
..sizi doğuran " ananız " şimdi görse neler yaptınız...
hayatta bu dünya da insan olarak d o ğ m a z d ı n ı z.." MALESF TEK KUTUPLU DÜNYADA "haklı olan değil,güçlü olan haklı.." BİR DEVRAN HÜKÜM SÜRMEKTE VE BİZLERDE İNSANLIĞIMIZI TORBAYA KOYARAK ALKIŞ TUTMAKTAYIZ BU ZULUM VE ZALİMLİĞE. .SİZİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM.
siz ki dünya da savunmasız insanlarla çocuklara çıkarlarınız uğruna acımasızca savaş açtınız...
..sizi doğuran " ananız " şimdi görse neler yaptınız...
hayatta bu dünya da insan olarak d o ğ m a z d ı n ı z .
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ bir insan düşünün,salt kendi egosunu tatmin etmek adına katliam yapsın bir insan düşünün,yakın çevresini memnun etmek adına insanların değerleriyle oynasın bir insan düşünün,her gün dünyada haksız yere sayısızca insan ölürken,o ailesiyle tatiller yapsın,gününü gün etsin, bir insan düşünün,insanların yaşam haklarını kısıtlasın,hak ve özgürlüklerini ellerinden alsın bir insan düşünün,insanlar açlık,sefalet içerisinde yaşam mücadelesi verirken,o'nun bir eli yağda bir eli balda olsun.. hani nerde "kul hakkı" hani bu,en kötü günahtı.. bunlar insan işte..... şairem seni kutluyorum yine sosyal bir olaya dokunmuşsun.yine birilerini uyandırmaya çalışmışsın.yine çok güzeldi emeğine,yüreğine sağlık sevgiyle....
harikasınız sayın KIYAK kısacık bir şiir ama tüm dünya geliyor akla çok sevdim şiirinizi yaşama dair insanlığa dair yüreğiniz dert görmesin tebriklerim çok saygımla.
Bu kısa dizelerde bile ne anlamlar anlatılabiliyor ve haykırabiliyor...tek kelimeyle dolu dolu H A R İ K A bir şiir...ayakta alkışladım Sizi...yüreğinize sağlık...sevgilerimle...
Allah bilir ama sanırım görse hiç de sütünü helal etmezdi diye düşünüyorum.Çünkü kulaklarını halk daima çınlatırdı zavallı analarının. Kaleminize sağlık.
cemil tarafından 8/20/2008 9:46:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
siz ki dünya da savunmasız insanlarla çocuklara çıkarlarınız uğruna acımasızca savaş açtınız...
..sizi doğuran " ananız " şimdi görse neler yaptınız...
hayatta bu dünya da insan olarak d o ğ m a z d ı n ı z ............................ insan ,insan ne çok şeydi sevgili şair işte bir şairi özel kılan bakış yaşama insana zulme karşı haykırabilmek ama illede insanca onurluca