ölüm dosttur, ölüm geçiş topraktır kıble, iskelettendir kiriş çamur öznesel diriliş karanlıktır her aydınlık güldüğün kadar an’dır gün zaman ise ağladığın kadar aşk. .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öznesel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öznesel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmiş geçmiş zaten gelecek de bilinmeyen noktada ise ne dertlenmek ne de plan yapmak anlamlı olan. Elimizde tek kalacak olan ise an ı keyifle, gülümseyerek geçirdiğimiz kareler katılıyorum.
İnsanın içini güneş kadar ısıtan, deniz kadar maviye dönüştüren, bulutlar kadar özgürleştiren, sevme ve sevilme hissi uyandıran, toprağa sığınan toğum kadar umutlandıran dize...
gülmek yüzün süsü der di can-ı gül bir yüz.. yarın yok belki de bu sebepten zaman on dört mevsim olsa da içimizdeki dağlar, ovalar hatta denizler tek mevsimde biröeşsin.. dikensiz güllere evrilsin, renk olsun aşkla dolsun..
Bu tarzın farklı şekillerde oluşturulmuşunu kolay ve hızlı okuma tekniklerinde çok görürdüm... Şimdi ne zaman şekil çıksa isme bakıyorum şiir sizin mi diye? Genellikle şiirlere bakarım isme çok dikkat etmem...Kaleminize sağlık...
Haklı şiir👏
Saygı ve selamlar