(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni düşün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni düşün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Işıl ışıl yıldızlar gibi renk kattınız sayfama Ay yüzlüm💞🌸💐🍸🌠🌟🌓 Beğeni ve ziyaretinizle ziyadesiyle ile mutlu oldum.😍💝💖 Selamlar sevgiler can şairem 😘😘😘
Çok güzeldi, çok acıklıydı, sevda ve özlem vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim
Çok güzel bir hece şiiri. Kurgusu ve duygusu müstesna dizeler. Değerli şairim Mahir kaleminizden harika bir şiir okudum.Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Eğer gönlüm ram olur bir gün vecde gelirse Çileli günler bitip sende sürur bulursa Ruhum kıyama durur kalbin değer bilirse Yüzünde bir tebessüm ararsan beni düşün...
Tebrikler güzel bir sevda anlatımı sevgi ve saygılarımla
Sonbaharda düşen her yaprakta Şehre hüzün çöker her yağmurda Kalp sıkışır, vicdanın parmaklıklar arasında Bütün kırgınlıklarında beni yine beni hatırla.....
Size yakışan harika bir şiir Dilek hanım Gönlünüze sağlık. Sevgilerimi yolluyorum
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden duygu dolu yüreğinizden bendini aşarcasına süzülüp gelen harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Bu güzel esere bir dörtlükle eşlik etmek istedim izninizle.
Her gün duâ ederim sen ayırma Ya Rabbi Senden ayrı kalamam olmuşum sana tâbi Seyre dalıp giderim sanki bir deniz gibi Dalgalı saçlarını tararsan beni düşün... ____________ Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
Çok güzel anlamlı duygulu duru dizeler müzikle bütün olmuş 🌹💕 kalbim dolusu sevgiler olsun güzel şiir yüreğinize Sairem 🌹💐Selamlar 🙏✨✨