(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜZGARIN OKŞUYOR GÜLLERİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜZGARIN OKŞUYOR GÜLLERİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zamansız mekanlarda lodos vurmuş renklerimi zamansız ninniler ile uyutulmuş erken güneşlere çevrilmiş yüzüm kırlangıç göçü var şimdi Ege’nin sularında bendeyse upuzun bir deniz dolaşır durur o denizin yüreğinin renginde boynu bükük bir bala türküsü “tatlı dillim, güler yüzlüm, ey ceylan gözlüm gönlüm hep seni arıyor neredesin sen” * ....................... Hücrelerimizin yalın akışkanlığından ve göğsümüzün her mevsim aşkla yanışından şiirler dökülünce ve yüreklerin zemherilerinde baharlarla rastlaşınca kırık türküler coşkuya dönüşür, suretimizin aynalarında imgeler öpüşür. Şarkılarla dağlanan ve sözcüklerle tamlanan bütün yaşanası birlikteliklerin gölgesinde şiir üşümez, aksine coşkuyla ağar gökyüzüne ve gülümser oralardan sonsuz bir ışıkça... Tebriklerimle Rengin hanım. Sizi okumayı her zaman sevdim. Kaleminiz ve yüreğiniz olağanüstü... Şiir yüreğinizi bizden esirgemeyin...
okşadıkça çılgın rüzgarın güllerimi derin bir uğultuyla dalardın odama sönmüş lambalarıma dokunan bir alevdin bıçkın öpüşlerle dudaklarımı arar bitimsiz bir aşkı fısıldardın şimdi çıvgın sevilerin tutsağı ruhumda devşirme günleri sıralıyorum birazdan ipi kopmuş sevinçlerim kirpiklerimi yolacak baharsız kalacak tüm takvimleri yırtıp atacağım aşk tanrılarının çarmıhında bir kadın doğuracağım benden birazdan hanımelileri saracak dört yanını birazdan hayatı silip yeniden yazacağım
OKUNASI BİR ŞİİR...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN.RABATLI
zamansız mekanlarda lodos vurmuş renklerimi zamansız ninniler ile uyutulmuş erken güneşlere çevrilmiş yüzüm kırlangıç göçü var şimdi Ege’nin sularında bendeyse upuzun bir deniz dolaşır durur o denizin yüreğinin renginde boynu bükük bir bala türküsü “tatlı dillim, güler yüzlüm, ey ceylan gözlüm gönlüm hep seni arıyor neredesin sen” *
...feminist ve romantik bir şiir.. kadın mantığı ön planda .. ...kadın sevgilisine yar çocuklarına anne olduğu zaman yerini bulmuştur.. ...kadın bakışıyla erkek bakışının farklı olduğunu kabul edersek ...yaşamaya ve konuşmaya doğru yerden başlamış oluruz. ...serbest şiir çok farklı kelimeler kullanılarak anlam zenginleştirilmiş. ...kelime tekrarlarına düşülmemiş kutlarım sizi.
zamansız ninniler ile uyutulmuş
erken güneşlere çevrilmiş yüzüm
kırlangıç göçü var şimdi Ege’nin sularında
bendeyse upuzun bir deniz dolaşır durur
o denizin yüreğinin renginde
boynu bükük bir bala türküsü
“tatlı dillim, güler yüzlüm,
ey ceylan gözlüm
gönlüm hep seni arıyor
neredesin sen” *
.......................
Hücrelerimizin yalın akışkanlığından ve göğsümüzün her mevsim aşkla yanışından şiirler dökülünce ve yüreklerin zemherilerinde baharlarla rastlaşınca kırık türküler coşkuya dönüşür, suretimizin aynalarında imgeler öpüşür. Şarkılarla dağlanan ve sözcüklerle tamlanan bütün yaşanası birlikteliklerin gölgesinde şiir üşümez, aksine coşkuyla ağar gökyüzüne ve gülümser oralardan sonsuz bir ışıkça...
Tebriklerimle Rengin hanım. Sizi okumayı her zaman sevdim. Kaleminiz ve yüreğiniz olağanüstü...
Şiir yüreğinizi bizden esirgemeyin...