Bütün çığlıkları susturdular .. Şimdi Bütün Susuşlarin canı cehenneme Ruhumu bitirdiler anne Ruhumu bitirdiler... Cigligina suskun kalmak çaresizlikten mi Umursuzluktan mi Kimse bilmedi bilemedi. Ölüm kokan bir sokakta yürüdün be çocuk Kimse duymadi seni Kimse duymadi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm kokan sokak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm kokan sokak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında belki de bir çoğumuz yıllardır başa gelebilecekler tablosunu çiziyor, bu konuya dikkat çekiyor, konuyla ilgili açıklamalar yapıyoruz ama sanırım bu güne kadar bizi kaale alan olmadı.... Bizi kaale alan olmadığı gibi Enes'in babasının açıklamaları beni daha da dehşete düşürdü...Bir insanın evladından daha kıymetli ideolojisi olamaz, olmamalı... Keşke diyorum bu çocuk sitelere filan yazsaydı çığlığını bir duyan olsaydı...Enes bir si mge bu olayda şimdi, sesini ölümünün ardından duyurdu...Başka Enesler ölmesin... İki gündür kendi çocuğumu kaybetmişçesine üzgünüm... Şiir çok güzel olmuş, kaleminize sağlık.
HERFE tarafından 1/13/2022 10:56:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
HERFE tarafından 1/13/2022 10:59:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emeğine yüreğine sağlık
____________________________________Selamlar