(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırık düş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırık düş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık güzel bir şiir tebrikler canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi yürek sesiniz daim ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar sonsuz saygılarımla...
Şiir uzun sayılabilecek dizeye sahip olsa da okurunu hiç sıkmıyor.
İnsan en güzeline layık. Zira Yüce Allah 'İnsanı yeryüzünde bir halife olarak var ettiğini’ belirtmektedir.
Hayal kurmak, düşlemek insanın doğasında var. İnsanın kurduğu düşlerin birer birer hayal kırıklığına dönüşmesi ise insanı derinden sarsmaktadır.
Bu yönüyle şiirde çok içten dizeler kurulmuş, adeta şair okuruyla dertleşmek, onlara içinin sokaklarında, gönlünün koridorlarında, yöneldiği yalnızlığında sanki bir kahve ikram etmek istemiş gibiydi.
Güne gelecek kadar güzel şiiri kaleme alan değerli şairi yürekten tebrik ediyorum.
Değerli Osman hocam çok dolu ve donanımı olan harika yorumlar yapıyorsunuz. Engin yüreğinize çok teşekkür ederim. En derin hürmetlerimle Sağlık ve esenlikler diliyorum...
Duygusuz kalabalıklarda yetişen bir Afrika menekşesiyim Kırağı vurdu dallarımı çiçek açamadım Umutsuz sürgünlerin Aşkın firarisiyim Düşlerimi çalan sevgisizlerin Gömdüğüm ölülerin katiliyim Boşuna yönelmedim yalnızlığa Aşkın adresi yok elimde Kutluyorum bu güzel şiirini yazan kalemi Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Aynen öyle şairem gökkuşağının renklerine bakarız gıpta ile ve o renkleri yakalamaya çalıştıkça kaçar hep bizden serap gibi hayat gibi... Sevgimlesiniz...
Şiir yazan için bazen sitem bazen eleştiri bazen en derin acıların merhemi bazen dua bazende şifadır nazenin ruha...okuyana aynadır hayat okulunda açılan kapıya...herkes nasibini alır sonunda ne daha az nede daha fazla...
Dediğiniz gibi bazen eleştiri bazen dua bazen acılara merhem olsun diye yazarız ,en çokta yazmak İyi geldiği için yazarız . Teşekkürlerim ve saygılarımla...
Tek kelimeyle muhteşem duygularla yazılmış harikulade güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.