(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can/sızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can/sızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yitik bir şehir gömüyorum karanlığına Ne öfkeme ne heyecanıma değiyor kimse Her şeyde yarım her şeye geç kalan Hayatımın özetini, Bırakıyorum resimlerde asılı kalmış gençliğimin avuçlarına Bıçak sırtı yaşamın kıyısında Salaş bir düşle gidiyorum Dipsiz uçurumlarda İçimde kanayan bir yara Fısıldıyorum kulağıma Sencil olmalıydı bencil değil diyorum terennümle Yar/sızım...
Böylesine çok güzel şiire, Böylesine bir final yakışırdı...harikaydı. Büyük haz alarak,harika bir serbest okudum etkin ve Mahir kaleminizden. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
TUĞAL KÖSEMEN tarafından 1/7/2022 5:13:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
2022 yılının parlayan yıldız şairlerinden olacağınızdan hiçbir kuşkum yok, geçen yıl da öyleydi ama geride kaldı ama siz ilerdesiniz açık ara üstelik hemen her gün kaliteli şiirler ekliyorsunuz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Şükrü hocam her zamanki gibi Çokça bonkörsünüz. Nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim. Allah ailenizle ve sevdiklerinizle size uzun hayırlı huzurlu ömürler versin dualarımla Güzel yüreğinize en derin selam ve saygılarımı gönderiyorum.
Vakitsiz düşen yıldırım gölgesiydi gece Cendereye sıkışan göğsüme inen Siper-i saikasından yoksun tarafım titrek Ölüm kokusu nasılda ruhumu okşadı Bilemezsin! Canın canandan vurgun yemiş halini
Baht/sızım Bir mahiyana tütsüsüydü Nirvana Ulaşmak için yanmak vardı ya Belleğinden silmek ayarsız fikirleri def etmek Bir şaman tefinden sıyrılıp gece suyunu içmek Ah! Can/sızım Göremezsin Berralardan süzülüp en pak yanımla Zerreye döndüğümü…
işteyken şiirlere bakar fakat çoğunlukla cevap yazamıyoruz. Yorgunluk zeval olup çökmezse üzerimize ancak bu saatlerde dönebiliyoruz. Bu şiiri gündüz okudum lakin özümsemek bu ana düştü. Seçkide olsaydım günün şiiri derdim. Yüreğinize sağlık.
Kalem arkadaşım, değerli vaktinizi ayırıp bu kadar güzel ve anlamlı bir nazire yapmanız şiirime değer katmanızla onur duydum. Engin yüreğinize ve teveccühünüze ne kadar teşekkür etsem yeterli olmayacaktır. Yorumunuzu gönlümde maviye boyadım Çook teşekkürler En derin selam ve saygıyla...
Bu siiri bir kez daha okumak gerekecek nezdimde. Dizeler göz ucuyla okusam bile içime işledi. Acizane asil okumyı ve yorumu iş sonrası diyelim nasipse.
Yitik bir şehir gömüyorum karanlığıma Ne öfkeme ne heyecanıma değiyor kimse Her şeyde yarım her şeye geç kalan hayatımın özetini Bırakıyorum resimlerde asılı kalmış gençliğimin avuçlarına Bıçak sırtı yaşamın kıyısında Salaş bir düşle gidiyorum Dipsiz uçurumlarda