(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dil susar yürek susmaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dil susar yürek susmaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi . En çokta son iki dizeyi okurken şiiriniz yakaladı beni. En çok yeşermesini beklediğin bitmez de Ümit etmediğin bir yere ektiğin bir tohum filiz verebilir belki de kimbilir... Emeğinize sağlık,kaleminizden dökülen nice şiirleri okumak dileğiyle...
Şiirime gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ediyorum Bircan şairem. Hayat böyledir siz tohumlar saçarak ilerlersiniz yarınlar mucizelere gebedir ümit olmasa yaşam hiç çekilmez. Eksik olmayın şiir penceremden Sağlıcakla kalın sevgilerimle...
💐🌹💞🌺🌺👏👏✨🌟⭐🌹💞🙏kabul ediniz çiçekleri Sairem 🙏🥰 nasıl caglamis güzel özlü anlamlı hayata dair dizeler... Can'dan kutluyorum 🙏kocaman yüreğinize kucak dolusu sevgiler olsun 🌹♥️❣️ Selamlar olsun..🙏
Bu ne güzel bir şaire gelişi 😍😘😘😘 Sayfamda bir hoş sada esişi💖💗🌸💐 Ben de canı yürekten kucak dolusu sevgiler selamlar gönderiyorum 🙏🤍⚘ Şiirle kalın ay yüzlü ay kalpli şairem 💝🥀🌸
hayat nelere gebe bilinmez tabiyi rahatsızlık veren unsurlardan uzak durmak da bence en doğrusu güzel yüreğinize sağlık mükemmeldi selam eder esenlikler dilerim
Oysa insanlar konuşa konuşa diye bilirdik Bazen bildiğin bütün tezler Bir kaos gibi tersine işler Doğru bildiğimiz olgulardan Tohumlar ekerek giderken En çok yeşermesini beklediğin bitmez
Saygı ve sevgilerimle kaleminize yüreğinize sağlık saygılarımla
Hayat,çokça ters köşe yapar insanı.. hele ki gençlikte pek aldırmazsın. Ama yaş kemale erdikte,şaşkına da çevirebilir insanı. Şairin şiirinde dediği gibi hasta ruhlular da hasta eder insanı. Şiirin tümü harika biçimde anlatmış bu uygunsuzlukları.. Harikaydı şiir ve anlatımı. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
En çokta son iki dizeyi okurken şiiriniz yakaladı beni.
En çok yeşermesini beklediğin bitmez de
Ümit etmediğin bir yere ektiğin bir tohum filiz verebilir belki de kimbilir...
Emeğinize sağlık,kaleminizden dökülen nice şiirleri okumak dileğiyle...