(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk acısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk acısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminizden hem hece olarak hem de içselliğiyle harika bir şiir okudum değerli şairem. Ve şiiriniz bittiğinde dedim ki nerede o efsane ama gerçek âşklar, nerede o şimdiki maneviyattan çok madiyata dayalı âşklar. Sevdayı bu kadar basite indirgeyen kalplere yazıklar olsun diyorum sadece. Yürek sesinize gönülden tebrikler. Gül yüreğinize sevgilerimle...
Beğeniniz mutlu etti şairem Malesef eski sevdalar yok artık Bulanlar hiç kaybetmesin diyorum Manidar yorumunuza çok teşekkür ediyorum En sıcak sevgilerimle....
üreğine sağlık çok çok güzeldi , çok acıklıydı öğütler,sevgi ve özlem vardı, işte en biyük şair diye düşündüm, akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla.
Çok güzel...hikayesi olan,ruhu olan bir şiir. Bir hikaye üzerine kurgulanmış şiirler daha cazip gelir bana.O şiirler beni daha çok cezbeder. Beğeni ile okuduğum bir şiir. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.