(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
lal sancılarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
lal sancılarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı güzel bir eserinizi beğenerek okudum yürek sesinizin mısralara yansımasıyla harika bir eser çıkmış ortaya yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Duyguların çoştuğu anlar olur bazen kalem konuşur dil lal keser o zaman da lal zancıları başlar konuşmak isteyip de konuşamadıklarınıza sebep. İçsel ve bir o kadar da duygusal bir yürek sesiydi üstadım. Dugularımıza yârenlik eden gönül sesinize gönül dolusu tebrikler. Her daim sonsuz saygı ve selamlarımla...
her doğan güne inat saklı bahçelerinden türemiş sözcük buketleri. topluyorum.. trenlerin vedalara yaktığı ağıt göklerde. yarın ne yapacağız telaşıyla kapanan gözlerin yıllar sonra sükut-u lal olup herşeye kapanacak... Kaleminize sağlık hocam Hüzün dolu güzel bir şiir okudum. Şiirleriniz daim olsun..
Kaç sabaha hicran dökülür özlem ve tutku taşırlar senden dirhem dirhem damla damla ıslak ıslak
Yine çok güzel bir eser. Mahir kaleminiz muhteşem bir şiire vesile olmuş yine değerli dost şairim. Okumaktan büyük haz duyduğum şiirlerinizi okumak ayrıcalık benim için. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Hüzün veren duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikte yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstadım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.