Nedendir burunlar göğe uzanmış Benlik denilen kangren yürekleri esir almış Sana değer vermiş Sayfana gelmiş Bas düğmeye sipariş ikramlık gelsin Bu kadarmı zor bir kap muhallebi pişirmek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sitem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sitem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Genellemek ne denli dogru bilemem ama buradaki iadeli ziyaretlere takilmak pek hos degil.Insanlar kendilerine yoruma gelene yoruma gidiyor.Keske siir olsa eksenler her daim
Ben de çok defa sayfanıza gelip yorum da yazdım ama iade-i ziyaret olmadığı için yoruma gerek duymamaya karar vermiştim. Benim de hislerime tercüman olduğunuza göre gereğini yapmaktan kaçınmayacağınızı umuyorum. Selam ve saygılarımla.
Harika... Kısa ama,hedefi tam da on iki'den vuran bir şiir.Kıymetli şairim,benim de çok rahatsız olduğum bir konu o kadar güzel işlenmiş ki bu kısa ama öz bir şiirle. İnsanlar şiirlere iki cümlelik bir şeyler yazmaktan imtina ediyor,yalnızca beğeni tıklayıp basıp gidiyor.Oysa şiirini okuduğunuz şaire iki satır bir şey yazmak,ona saygı göstermektir.Şair,şiir emekçisidir,şiir yazamak bir emek işidir.Bir şey yazmak istemiyorsan benim sayfama da girme kardeşim,şiirimi de okuma kayda değer bulmuyorsan ! Adam beni takibe almış,şiirimi okuyor,ama kaçıyor. Ben bu harika şiirinizi içtenlikle kutluyorum değerli şairim.Esenlik diliyorum.
Hocam zaten amacım sitemimi dile getirmek ti pek uzatmak istemedim,affınıza sığınıyorum yorum yapılmamasını anlıyorum hak verilebilir Ama insanlar geliyor yorum yapıyor nazikçe beğenilerini gösteriyor karşılığı( Yorumunuz için teşekkür ederim)olmamalı
Yeniden gelişiniz benimle hem fikir olduğunuzu belirtmeniz,ve samimiyetiniz hisettirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum varolun
Saygımla birlikte hürmetler Düzenleme:13.12.2021 21:47:14
Muhteşem!..Gelmeden giderim genelde..Bazen ikinci gittiğimde yasak konulduğunu görüyorum ziyaretimden memnun kalınmadığını görmek üzüyor tabi.Açık sözlü olmak böyle bir şey sanırım.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..