(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kır Çiçeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kır Çiçeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özür dilerim,tekrar baktığımda ,yazılar belirginleşmişti. Bu kadar fazla yorum almış ,bu denli güzel ,duygu yüklü bir şiir'e ben ,ben ne ekliyebilirim ki. Kutlarım demekten gayri.. Saygılar.
asker55 tarafından 2/10/2007 1:39:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Diğer şiirlerinizide hep zevkle duygulanarak okudum.Kuşkusuz bu da öyle güze ve kusursuzdur.Öyle olduğu muhakkak ki,bu denli yorum almış. Bende yorulamak istedim Ama Arka fon ile yazı renkleri ,şiiri okunamaz hale getirmiş Sanırım sonradan oluşan bir hata bu. İzninizle dikkatinize sunmak istedim.Saygılar.
Hazan mevsiminde gün çabuk biter. Ayrıl buralardan geçmeden vakit. Renkler tomurcuklar kısaca hayat Bekler seni orda mevsimine git
Yüreğinden baharlar hiç bir zaman eksik olmasın hazanlar uzak dursun sevgili Perihan güzel dizelerdi kutluyorum yürekten yüreğine sağlık hüzünler paylaşılırsa azalır dostum tek başına insan zaman zaman taşıyamıyacak duruma geliveriyor bu yükü.. Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
bazen şaşırıveriyor yeri zamanı mekanı ve solmaya kanat açıyor...belki bir gün tam zamanını yakalar...tebrikler...çok güzeldi şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...