(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nevi şahsınıza münhasır uslup ve kurgunuzla,baştan sona konusuna olan hakimiyetiyle, ahengiyle, akıcılığıyla övgülere şayan çok güzel bir şiir..Emeğinize yüreğinize sağlık Dilek hanım..Nicelerine inşallah..Sağlıcakla kalın
Çok severim bu tür şiirleri Dilek Hanım. Ayak redifi ''sustu'' olan bir şiir de bende var. Duyguları güzel işli şiirinize gönülden tebriklerim sevgimle selamlıyorum.
Teşekkür ederim Nezahat Hanımcım beğeniniz beni mutlu etti ... Sustu redifi ile ilgili şiirinizi hatırlayamadım aslında gitti yazacaktım birden bire sustu demeye karar verdim.Gitti redifi başkasında görmüştüm o yüzden değiştirdim.
Cok güzeldi eserin belli ki bu ku$ düstü Kurgusu ve örgüsü muazzamdi cok hostu Acaba bu dilbere hangi sansli kul kostu Bunun cevabi sakli muaama dedi sustu
Yürekten kutlarim ilham veren güzel dizeler okuttunuz bize
Günümün siiri diyor, Musaadenle son iki kitanin sonlari böyle olsa daha uygun olurdu diye düsündüm
Tanımak için seni şehrine gelmeliyim Söylesene nereden arayıp bulmalıyım Şuraya yazmalısın adresi almalıyım Giderim ben gayrı vakit dar dedi sustu....
(Giderim dedi gayri vakit var dedi sustu)
İstesede kalmayı saate bakıp durdu Pek konuşmadı ama tam onikiden vurdu Efsunlu hali ile gizem dolu bir pirdi Gidince ararım sen kafa yor dedi sustu
Harikasınız hocam bayıldım nazirenize:)) Son mısralarında pek farkı yok sizinki ile benimkinin bence böyle kalsın çünkü bu Dilek'ce Çok ama çok teşekkür ederim beğeniniz ve yorumunuz çok kıymetli idi. En derin saygılarımla....
Selamlar..saygılar..