(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRGINIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRGINIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlamak, acılara örtümüdür? Yağmur misali... Duygular sel olur engel olamazsın kükrer! Yıkar içindeki duvarları..
Ağlayabilmeli,Ağlayabilmeli ki, İçin kan ağlarken yüzün gülmeli Ağllamak gülmenin kardeşi... Bazı acılara yetmez ağlamak...
Nisan yağmuru gibi de olsa Toprak kurak..... KISA ÖZ DUYGU DOLU GÜZEL BİR ŞİİR ARİF ANLATIM BENDE SİZİ ALKIŞLADIM SAYGI İLE EFENDİM _____ŞAİR 67_____ ALİ CEMAL AĞIRMAN
Kısa ve öz olan şiirinizi begeniyle okudum çok tatlı bir şiir olmuş.Sizi kutlarım. Saygı ve sevgilerimle.
sensizlik cığ gibi büyüyüp , uzadıkca uzuyordu geceler Ben şiir'e şiir demem, rumour'u anlatmıyorsa heceler... şimdi yerim soğuk bedenime yağarken buz gibi karlar, her gece benimle beraber ağlıyordu, Yatak odamdaki duvarlar... AsilbeY/saiRR________________________________________
AsilbeY tarafından 8/17/2008 12:57:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
AsilbeY tarafından 8/17/2008 12:58:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ağlamak, acılara örtümüdür? Yağmur misali... Duygular sel olur engel olamazsın kükrer! Yıkar içindeki duvarları..
Ağlayabilmeli,Ağlayabilmeli ki, İçin kan ağlarken yüzün gülmeli Ağllamak gülmenin kardeşi... Bazı acılara yetmez ağlamak...
Nisan yağmuru gibi de olsa Toprak kurak..... ------------------------------ ELLERİNE SAĞLIK AĞLAMAK-GÜLMEK İNSANA HAS DUYGULAR NE MUTLU BU DUYGULARI KAYBETMEYENE...