(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM ADIM PAPATYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM ADIM PAPATYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bence ilginç bir gözlemimi , daha doğrusu saptamamı sunmak istiyorum. bu şiirinizi okuyan hiçkimsenin aklına, PAPATYA GİBİSİN adlı , çok bilinen tango gelmemiş. bu , şiiriniz ne kadar özgün olduğuna işaret ediyor. özgün olmak bir ayrıcalıktır. başrılrınızın artarak devamını dilerim.
bence ilginç bir gözlemimi , daha doğrusu saptamamı sunmak istiyorum. bu şiirinizi okuyan hiçkimsenin aklına, PAPATYA GİBİSİN adlı , çok bilinen tango gelmemiş. bu , şiiriniz ne kadar özgün olduğuna işaret ediyor. özgün olmak bir ayrıcalıktır. başrılrınızın artarak devamını dilerim.
Evvelce yaptığım eleştimi düzeltmek isterim. Bu dizeler , sevda yaşayan bir kalbin ezinçlerini değil , sevdaların gönüllerde yarattığı ezinçleri vurguluyor.Daha evvelki algılarımı düzeltme k gerektiğini düşündüm.
Ömrünü yaza bağlayan, Sevdasını kısacık yaşayan. Yorgunluğu, özgürlüğü, sevdayı Sadece mayıs ayında bulan...
Benim adım papatya, Diğer adım mayıs.
Geçmiş baharların hüznünü yaşayan, Her yeni baharlara umutla bakan, Yeni aşklara, sevdalara; Seviyor,sevmiyor falları tutan.
Benim adım papatya...
yeniden ,yeniden okudum.. sevda yaşayan bir kalbin ezinçlerini duydum..ancak , sanki umutsuz.. üzüldüm.. KEŞKE , bu kadar hüzün taşımasydı bu satırlar.. ama bu dizeleri yazan , şairine, tebrikler.. bize hüznü de yaşattı...