(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir gün gelirde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir gün gelirde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimiz insanız aynı duygular ve özellikler zaman zaman ortak olabiliyor. Şiir dilimiz bazı kelime mısralar bile benzeyebiliyor. Merak ettim şiirinizi paylaşmanızı bekliyecegim. Ha gayret ıssız gemi:)
Dün bir şiir e başladım..iki kıta yazdım...7 kıtalık bir şiir.. müsveddesi hala masamda,önümde duruyor.ben kağıda bakıyorum,kağıt bana.. ikinci kıtası şöyle: Ağlayan bir çocuk varsa o bendim Ezilen bir yürek var sa o ben dim Arkasından hançerlenen, o ben dim Ellerimden bir babam da tutmadı...
benim hançeri sizin şiirinizin bir yerinde gördüm sanki...
Yazıpta okudukça aynı şeyi bende hissettim Acaba böyle bişey yazıldı da onun etkisimi kaldı diye de düşündüm ama öylesine birden bire dökülüverdi bunlar. Aynı duygu ilginç!!!
Şiirler insanın iç aynasıdır. Sadece şiirle kalmıyor bazı şeyler. Ne yazık ki yaşanmışlıklar kokuyor bazen.. Rabbim yardımcısı olsun her darda kalmışın ve senin ablam...
Aslında gayet iyiyim Mervanım Hiç bir sıkıntım yok Ama hepimizin içinde kalmış ukteler vardır Bizler duygusal insanlarız ve şiirlerimize yansıyor elbette belki biraz ajite ederek. Teşekkür ederim beğeni ve yorumunuza kardeşim. Selam ve sevgiyle
Yin çok güzel bir serbest düşümüş kalem sayfaya. Duygusu içine alan,hüzün yağmurlarında bir serbest şiir.Güzel yazan kalem yine duygulara dokundurmuş ucunu...Harikaydı. Kutlarım engin yüreğinizi,kaleminizi. Esenlik dilerim.
MÜTHİŞ...
Sanki bu şiiri yıllar yıllar öncesinden bir yerlerde okudum gibi.
sözler kulağıma çağrışım yaptı hep...