(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir düş gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir düş gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ediyorum değerli şairem Eksik olmayın penceremden. Beğeniniz ve yorumunuz çok kıymetli Mutlu olun huzurlu olun dileklerimle En içten sevgiler gönderiyorum .
Ruhumuzda yer alan iz bırakan güzel sevgiler olmalı pek tabiki yaşamımızda..Zira nasıl yazardıkki bu ve benzeri anlamlı şiirleri. Yüreğiniz dert görmesin değerli kardeşim.Rabbim sizleri korusun.
Harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Güne son derece yakışacağına inanıyorum, başka şiiri geceden seçmeseydim kesinlikle günümün şiiri olurdu yine de gönlümün şiiridir. En içten selam ve saygılarımla.
Çok teşekkür ederim Şükrü hocam Önemli olan güne değil gönüllere imza atmak. Gönlümün yorumudur yorumlarınız Hep kaliteli yazarsınız eksik olmayın. En derin selam ve saygılarımla
Çok güzel...Harika bir hece şiiriydi... Günümün şiiri olacak kalite ve güzellikte. Öyle de oldu... İmrenle okudum bu nefis hece'yi.. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlikler dilerim.
Harika bir sayfa dizaynı ile harika bir şiir gün ışığına çıkmış. Güzel şiirinizi beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Kalemin duygulu ve vurgulu gücünü gözler önüne seren bir eserdi. Tebrik eder sonsuz başarılar dilerim Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla.
Sayfama hoş sadalarla gelmişsiniz İrfan bey Güzel latifelerinizle mısralarıma değer kattınız. Çok teşekkür ediyorum. Sizin de her şey gönlünüzce olsun Saygılarımla
Ah dedim öylece hiç mi dengine denk olmaz
Olsa da ya uzak olur ya hayal
Çok bizden bir şiirdi
Sevgilerimle