(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sadece İnsanız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sadece İnsanız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ülkemiz üzerinde oynanan oyunlar,hazırlanan şer planları yeni değil.Dışardan tertipler,içerde bilerek veya düşüncesizce işbirlikçiler hep var. Amaç belli,bizi de parçalara ayırıp,yok etmek.Asırlardır Emperyalistlerin yapmaya çalıştıklar bu. Ülke insanımız ancak tek yumruk olursa bu planları sonuçsuz kalır. Şiirinizi,içeriğini beğeniyle okudum. Yüreğinize sağlık. Esenlikler dilerim.
Çok teşekkür ederim Tuğal bey Asıl yorumunuzla değer kattınız. Siyasi tartışmalarla ayrışmaktansa birlik olmak tercihimiz olmalı dedim ben de bu şiir de... En derinden saygılarımla Esenlikler dilerim
Çok anlamlı buldum şiiri.Yüreğinize sağlık .Bir kusur varsa affola.Naçizane bir şiirimden...
BU VATAN HEPİMİZİN
Vatan toprağıyla ormanıyla bizimse onlar bizler ötekileştirmeler niye alevisi sunnisi çerkezi kürdü ne imiş hepimiz yılardır yaşıyoruz kardeş kardeş yaşayalım birlikte sonsuza dek bu vatan hepimizin
vatan bu güzel vatan bölük pörçük parçalanmadan emekçisi köylüsü memuru hepside üretmeli çok üretmeli vatan içinde yaşamalı yaşatmalı özgürce atmalı damarlarındaki kan kurtarılmalı bu güzel vatan parçalanmadan bu vatan hepimizin...........
Vatanımız uğruna hepsi birbirinden değerli sözlerle betimlenen yürek sesinize gönülden tebrikler değerli şairem. Gül yüreğinize sevgi ve selamlarımla...
Aristo meğer asırlar öncesinden “Sevdiklerinizle siyaset yapmyın, siyaset dostlukları zedeler, siyasetçiler yollarına devam eder, siz dostlarınızı yitirmekle kalırsınız.” cümleleriyle bize ışık olmuş. Türkiyenin sinir uçlarını patlatmak, Türkiye’nin birliğini, dirliğini ve kardeşliğini bombalamak isteyen provokatörlere fırsat verilmemeli. Rabbim güzel ülkemi korusun...
Sevmeyin şu siyaseti Sevelim birbirimizi Önemli olan Aynı gökyüzü altında Aynı vatan toprağında Esir olmadan Boyun bükmeden yaşamak Korumak bayrak hedefimizi...
Hakk'ı ve hakikati anlatan doğruları dosdoğru söyleyen harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.
Amaç belli,bizi de parçalara ayırıp,yok etmek.Asırlardır Emperyalistlerin yapmaya çalıştıklar bu.
Ülke insanımız ancak tek yumruk olursa bu planları sonuçsuz kalır.
Şiirinizi,içeriğini beğeniyle okudum.
Yüreğinize sağlık.
Esenlikler dilerim.