(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazan sevdiğin şiirlerde, Aradım kendimi. Belki dedim.
Hayata sensiz ilerlerken, Hep ardıma baktım. Belki dedim.
Bilirmisin şiirlerle konuşmayı.? Ağlaladığında şiirlere saklanmayı. Özlediğinde şiirleri koklamayı. Sen özlemeyi bilirmisin.? Yine belki dedim işte.
Siirlerle konusmayi severim ki, onlar hep cikarsiz, hep dinlemeyi hep tercume olmayi sever..siirde bulusmak, siirde yasamak, siirde olmek cok gu zel..yasanmak istediklerini yazip, satirlarda mutlu olmak bizlere nasipmis kutlarim saygilar..
Bazan sevdiğin şiirlerde, Aradım kendimi. Belki dedim.
Hayata sensiz ilerlerken, Hep ardıma baktım. Belki dedim.
Özlem dolu ,duygu dolu hoş dizelerdi şairim.Hayatında keşkeler olmasın . Kutlarım . Etkiledi ve de yaşamımızdan kesitler sundu şiirin. Sevgi ve şiirle kalın.
Değerli şair arkadaşım. Hayatımızda öyle çok belkiler var ki, keşke o belkiler olmasa. Çünkü belki bir karasızlıktır. " Atalarımız der ki; en kötü karar bile kararsızlıktan iyidir." Belki lerin arkasından keşkeler gelir ki o daha da kötü. Dilerim hayatında o sevgi dolu yüreğinde kararsızlıklar ve keşkeler olmaz. Yüreğine sağlık güzel bir anlatım, güzel bir şiir, Kalemin daim olsun. Kal sağlıcakla.
Bilir misin? Sana olan sevgim hiç bitmeyecek Yokluğuna sığınıp ağladığım geceler de Adını sayıkladığım heceler de İçimde bir sızı sensiz geçen süreler de alav alev yandığımı bilir misin
Bilir misin? Bu gönül sen sen diye inlerken Beyhude geçen şu ömrüm de Hayalim de yaşayan güzelliğe bakarken İçimin eridiğini,umudumun bittiğini İsyanların haykırışa özlemlerin yakarışa Yükseldiği şu meçhul dünyamı bilirmisin
Bilir misin? Ben senin özleminle yanıp tutuşurken Geçen her günün bir kayıp olduğunu Yüreğimdeki boşluğun seninle dolduğunu Bu yüce sevginin seninle varolduğunu Gülmeyen yüzümün Seninle güldüğünü Bilir misin
Kutlarım yüreğine sağlık yüreğinden akan damlaları okuyunca bu mısralar geldi aklıma ekledim duygu özlem dolu dizeelrdi kalemin daim olsun düşlerin umutların yüreğinde gül olup açması dilekelrimle mutlu kal
Bilirmisin şiirlerle konuşmayı.? Ağlaladığında şiirlere saklanmayı. Özlediğinde şiirleri koklamayı. Sen özlemeyi bilirmisin.? Yine belki dedim işte. yıldız özcan
ne mutlu size...belki diyemeyenler de var..güzel şiirinizi kutlarım...saygımla.....
Hayata sensiz ilerlerken, Hep ardıma baktım. Belki dedim.
senin arkandan her bakışında belkilerin üşüşür umut dolu yüreğine.. umudun kırılmadan da gidemezsin.. bunu bilerek doğuruyorsun yalnızlıkları parmak uçlarında.. ve koparıp atmk isterken bir adım geri.. bir adım daha.. sonra.. bir şiirle konuşarak gidersin.. yine belkiler içinde...
Ağlaladığında şiirlere saklanmayı.
Özlediğinde şiirleri koklamayı.
Sen özlemeyi bilirmisin.?
Yine belki dedim işte.
Çok fazla etkiledi dizleriniz beni. Umarı öğrenir özlemek nedir.
Kutluyorum kaleminzii ve sevgiler yüreğinize