Kuför arkadaşım füsun nişanlısı 15 sene önce trafik kazasında ölmüş tekrar sevemiyorum kimseyi demesi bana bu dizeleri yazdırdı ve bu sözlerinden çok etkilendim( HALA ONU YAŞIYORUM )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç bir mekan ebedi olarak aynı sahipte kalmaz vakit geldiğinde mekaında gnülünde sahibi geldiğinde mutlaka yerini alır . şiire sebep olan konu hüzünlü ifade ve anlatım dili güzel kutlarım...
gönül evini sevgi ve saygıyla ve insanlığın gerektirdiği vasıflar üzerine kurmadıkça, kuramadıkça daha çok şikâyet edeceğiz demektir...güzel şiirinizi kutlarım efendim.......saygımla..
Güzel bir şiirdi. Yüreğinden taşan duyguların nakış nakış dizelere işlenmiş, akıcı bir üslupla yazılmış. Yüreğine sağlık şair arkadaşım, kalemin daim olsun.
Geçmişte bir gün, O geldi gönül evi,ne, Görünmeden oturdu, En icra köşesine, Kalkmadı hiç yerinden, Ebedi kalırcasına.
Geçmişte acı bir zaman, O gitti gönül evinden, Gölgesi kaldı ebedi. Gönül evin,de Köhne bir köşede.
Şimdiki zaman. Keşkeler kaldı, Gönül evinin her köşesinde. Odaları,ıssız,karanlık, Örümcek ağları sarmış Boyası dökülmüş, Zavallı gönül evinin.
Gelecekte bir zaman Kalacakmı gönül evi?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ dokunaklı,gerçek bir şiir arkadaşınızın durumuna istinaden yazmış olduğunuz bu dizeler,duyarlı yüreğinizin yansıması olmuş aynı zamanda.. bu arada arkadaşınız için bir şey söylemek isterim sevgi,en büyük değerdir.her yerde ve her zaman diliminde yaşatmamız gereken en yüce duygudur.gönül kapılarınızı kapamayın sevgiye.yeryüzünde hiçbir duygu yoktur ki,sevgiden daha güçlü olsun.çok sevmişsiniz anlıyorum ama gidenle gidilmiyor,hayat devam ediyor ve ikinci bir yaşam şansımız yok.o halde bu şansımızı neden sevgiden yana kullanmayalım.sevgi dolu yarınlar sizlerin olsun.sevgiyle kalınız.. emeğinizi kutluyorum şairem yüreğinize sağlık...
Öncelikle Allah rahmet etsin mekanı cennet topragı bol olsun giden gider ama hep bir köşede bir izi kalır hani bir misafir gelir evinde kalır sonra giderde ama mutlaka bir şey bir eşyası unutulur yaa o misal gönül evine oturmuş biride gitsede kalır öyle bir şey bırakır giderki bir ömür unutulmaz bir şey bırakır gider geçiçi aşklar çocukluk aşkları bile hala içimizde bir yerde yaşar ya işte öyleeeeee unutulmazzz aslaaa aşkı sevğisi unutulanlardan olmak en acı ızdıraptır bence gönlüne kalemine sağlık kutlarım kalemin hep mutluluk sevğiyi yazması dileklerimle mutlu kal
kutlarım dost dayanışması.