(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanca sevmek, insanca... İnsan kadar hatalar yapabilmek.. Ve insan tanımından çıkmadan yapılmış eylemler tümeli.. En güzeli sevgi mutlaka bu eylemlerden biri değerli Ertuğrul Kardeşim.
Çok güzel bir şiir okudum. İyi farkettirdiniz, emeğinize ve sevgibilirliğinize saygılar.
"..Vefayı unuttuk geçen zamanca, Hoşgörü katloldu, büründük hınca, Hatırlat yeniden, bana insanca; Sevmeyi, sevmeyi, sevmeyi anlat..."
Algılamam güçse bir kenara çek, İzah yollarını denesen tek tek, Ne olur usanma, anlayana dek; Sevmeyi, sevmeyi, sevmeyi anlat.
o kadar güzel bir siir olmus ki....cok begendim cok..duygusu zirvede olan bir siir.. ustaca bir kalemin var...öyle güzel yazmisin ki...kaleminden dökülen her bir dize ayri bir taddi...
Hoşgörü katloldu, büründük hınca,
Hatırlat yeniden, bana insanca;
Sevmeyi, sevmeyi, sevmeyi anlat.
Anlamlı ve güzel şiiri kutlarım.