(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sebep benim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sebep benim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yüreğinizin sesini mısralara yansıttığınız güzel anlamlı akıcı eserinizi beğeniyle okudum bu güzel mısraları yazan kaleminizi canı gönülden kutlarım yüreğinize ve emeğinize sağlık nice güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla esenlikler dilerim sağlıcakla kalın
Anlatımı ve anlamı çok güzel olan bir şiir okudum. Tebrik ederim. Başarılarınızın devamı dileğimle, cumhuriyet bayramınız kutlu olsun.. selam ve saygılar.
Sonsuz geçmiş olsun üstâdım inşallah herkes iyidir umarım, Cenâb-ı Hak'tan şifalar diliyorum. Şiir için kutluyorum tebrikler. Sonsuz selam ve saygılarımla. Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun.
Öncelikle geçmiş olsun Üstad. Çağın hastalığı belası,Covit-19 Yoklamadığı hane insan kalmadı sanırım. Bir an önce insanlık ve dünyamızın bu musubet hastalıktan kurtulmasını dilerim. Bu Dörtlük ile duygu dolu Eserinize eşlik etmek isterim. _______________________________ Yitirdim sağlığı ani bir anda Izdırap oluştu ciğerde canda İzinsiz dolaştı damarda kanda Gücümü paylaştı kapım çalmışken ____ Resul Civcik"Ozan Resuli"
Ayrıca 98. yılını kutladığımız, Cumhuriyet Bayramımız Kutlu olsun.
Bir Selâm yolladım hemen alınız Sağlıkla huzurla Dost'ca kalınız.
Merhaba değerli dost Her zaman ki tat ve deminde hoş bir eser Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
yüreğine sağlık Eşşafi olan rabbim şifalar versin, çok acıklıydı,ders, vardı, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım Hemşehrim, Dua ve selamlarımla.