Vurgunlar yedim hasretim sana Esir oldum yokluğuna Gem vurdum duygularıma Darıldım sensiz yürüdüğüm kaldırımlara.
Ağladım gecelere, gözümde yağmurlarla Haykırdım ismini geceleri yıldızlara Duy beni diye gündüzleri dağlara, taşlara Yalvardım üzerimden geçen bütün kuşlara Kokusunu alın kanatlarınıza getirin bana Ne olur gidin yanına dokunun ona.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALDIM ACILARIMLA BAŞBAŞA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALDIM ACILARIMLA BAŞBAŞA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zemin ıslak Yollar yabancı, şehirler dargın İstasyonlar soğuk ve karanlık Kaldırımlar boş Meydanlar hıncahınç sessiz Her şey yok oluyor sanki.
Seslenişler mübarek Serzenişler âvâre
Ama inanç ve umut Hâlâ diri ve hâlâ ayakta. .....
Şiirdeki sadelik, ahenk ve duygu, Özgünlüğü ve estetiksel yapısı hitap gücüne güç katan niteliklerden.Meramını başarıyla ortaya koymuş şair. .....
Didem Madak'ın söylediği gibi "Bilirim kim dokunsa şiire eline bir kıymık saplanacak"
Ve kim dokunsa şiire eline bir kor parçası değecek, canınız yanacak, külperest bir yolculuğa çıkıp savrulacak mazinin tutanağında.
Çünkü hayatın en büyük delillerinden biridir birbaşına kalmak.Terkedilmek, anlaşılamamak, ayrı düşmek, özlemek ve beklemek.
İşlenen konu yaşanmış, yaşanması ihtimal dahilinde olan şeyler.Şair de bazen kendini onların yerine koyarak empati yapar yaşadıkarını hissettiği duyguları şiirin sahnesinde okuyucusu ile yüzleşek bir bir anlatıverir.
İşte böyle. Güçlü /hoş imgeleme tekniği ve vurgu tonlamalarıyla.
Nasıl bir ruh taşkınlığı ki seline kapılmamak mümkün değil.
Kim bilir kanatlarında kokusunu değil inşallah kendisini getirir kanatlarıyla değilde müjdeleriyle getirir beklemek hasreti sabırla beklemek ikindi yağmurlarına hasret toprak gibi beklemek ister yakup ister yusuf ister yusuf ol ister züleyha gönlün kerbeleda olsa sabır ister gönlüne yüreğine sağlık
Yandım kavruldum harında
Söndüm acılarımla
Amaçsız savrulan küllere döndüm.
günün eserini kutlarım
selam ve saygılar...