(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimdesin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimdesin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müzik ve şiir ekliyorum eski şiirlerime fırsat buldukça. Bu da Abdurrahman Karakoç tan aldığım ayakları kullanarak yazdığım bir şiirdi ve onun şiirini paylaşmak istedim. Eksik olmayın şiir penceremden üstadım Çok teşekkürler...
yüreğine sağlık çok çok güzeldi kandiliniz mubarek olsun, çok çok acıklıydı,sevda ve özlem vardı, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Öyle güzel cümleler kuruyorsunuzki Nezahat Hanımcım benim yapacağım her yorum fakir kalacak. Ben de size gönül dolusu sevgi ve selam gönderiyorum en derinden...
Değerli Şairimiz,Tebrik Ederim Kalemin Yüreğin var olsun. Yüce Rabbim Aşk'a dair, Nice Güzellikleri yansıtmayı Her daim doğruları,yazmayı İnsanlığa sunmayı nasip etsin. Selâm ve Dua ile.Sağlıcakla kal
Mazlum kim, suçlu kim bunlar kişiden kişiye değişebilen göreceli kavramlardır. Birinin sevmediği suçlu gördüğü bir başkasına öyle olmayabilir ya da başkasının övdügünü sevdiğini ben sevmeyebilirim. Bunlar kişinin tercihleridir ve herkesin tercihine saygı duyulmalı kendi gibi düşünmesi beklenmemelidir.
Değerli şairim emek verilerek yazılmış gönüllere hitap eden anlamlı güzel bir eser okudum sayfanızda nice güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Duygusuyla,kurgusuyla çok güzel bir hece şiiri.
Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi.
Esenlik dilerim.