Nefesimin bir yarısı ölüm bir yarısı siz Özlemlerim ki Geçip gider denizimden Gömülür toprağınıza Ve Her vakte kanayan siz bayım Sayenizde Kara bir doğuma gebedir gecem Aşk yarasına yara bandı yapıştırılmaz Unutabilir elbette . . Ama siz ne kadar isteseniz de Unutamayınız . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutamayınız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutamayınız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan acıyıda tatlıyıda unutmaz Sadece hüzünlerine mezarlık yapar Onları gün ışığına çıkarmak canını yaktığı için Ama doğru olan yüzleşmektir Anlamak empati kurmaktır.
Unutmak, unutmamak ya da unutamamak... Belki de hiçbiri... Var olan yok olmaz, yörüngesi değişir. Varlığına rağmen, olmaması... Benden ben kaldım, senden de bir ben kaldı, ben kaldım... Çok saygımla.
Şiiri okumak, şiirle soluklanmak, her şairin şiarıdır Çünkü bir şiirdir yaşamak Kutlarım kalemini ve eserini yürekten Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Bu gün unutulmayan, unutmayanların günü olsun mu ?..
Güzeldi. Sevgiler şair.