(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taklacı güvercin 🐦(hiciv) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taklacı güvercin 🐦(hiciv) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize ,gönlünüze sağlık. Harika bir şiir olmuş Akıcıydı anlamlı duygular yüklüydü En şaheser mutluluklar, en mümtaz duygular gönlünüzden hiç bir zaman eksik olmasın. Saygı ve hürmetlerimle.
Değerli şairim elinizin emeği beyninizin ürünü olan güzel bir eserinizi beğeniyle okudum eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
yüreğine sağlık çok güzeldi Kandiliniz mübatek olsun, çok çok güzel öğütlerdi, çok acıklı akıcı ve anlamlıydı, kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
Güvercinim, azman, posta Hür kanat ol kalma yasta Sevdiceğim yolum bekler Selâm götür benden dosta ...
Türkü tadında güzel şiirdi, yeğenimde gövercin besliyor, yanlız uçup gitmesin diye kanatlarını yoluyorlarmış kümese alışana kadar üç beş ay geçiyormuş kuşa eziyettir, güzeldi şiir kalın sağlıcakla selâmlar üstadıma
Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Güvercinim attı takla Mükâfatı iki bakla Kalanını dedim: "Sakla" Dedi: "Neden, hangi hakla" 🐦 Doymuyormuş zaten fazla Yetinemem diyor azla Beğenmezsen dedim: "Gazla" Dedi: "Gidiyorum hızla" 🐦 Takladan bıkmaz taklacı Hep köşe döndü baklacı Türkmenoğlu : "İlaç acı" Dedi : " Git de ol lokmacı"