(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyleyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyleyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden dökülen inciler, "İnsan duvardaki aynada değil Can dediğinin gönlünde güzel olmalı Nefsiyle değil kalbiyle nefes olmalı Bunalınca nefes olmayan yari neyleyim..." Güzel şiiriniz için kutlarım. Hayırlı kandiller. Selam ve saygılar.
Yâr demiş kalem ve acılardan mutluluğa giden yolda ol, olacaksan. Yoksa zor günümde yanımda olmayan yâre ben yâr demem demiş ve ilmek ilmek dokumuş kalem bu hissel duyguları... Yürek sesinize gönülden tebrikler şairem. Sevgi ve selamlarımla...
Çok teşekkür ederim kalemi güçlü şairem Çok güzel diyorsunuz haklısınız ne diyeyim bazen içimizden geldiği gibi yazarız bi nevi rahatlama belki. Sevgi her insanda varolan birşey ama birbirimizin tellerine doğru notadan vurmayı bilmiyoruz heralde. Benden de sizin sevgi dolu yüreğinize sevgi ve selamlar.
Yansımadır o canım, güzel bakan güzel görür misali. İyi insanlar zaten kötü olmayı beceremezler. Çok teşekkür ediyorum bu naif yorumunuz için Ümmühancım.
Şairem ne yazcağımı bilemedim ,kıymet görmeyen bir canın serzenişleri ancak bukadar güzel anlatılabilirdi Kaleminiz daim olsun sağlıcakla sevgiyle kalın