Boş lügat paralarsın, hiçbir tesiri yok ki Aklın dışına çıkar, edepsizce coşarsın Kendini ne sanırsın, sen gibi öyle çok ki Yolu izi bilmezsin, kılavuzsun koşarsın ..
Vakit tamam olunca, geriye dönmek yoktur Son pişmanlık nekestir, geçmişe karnı toktur Kimler geldi de geçti, ziyan olan kul çoktur Yolu izi bilmezsin, setin neden aşarsın ..
Aklı salma yabana, tek kurtuluşun onda Nefse kanıp aldanma, hiçbir şey kalmaz sonda Dünya fani bir mekan, aldanma renk ve tonda Yolu izi bilmezsin, kaba sığmaz taşarsın ..
Bir sözde kırk mana var, anlamadan saldırma Çık çakal yatağından, haramdan çöp kaldırma Ters işlere girip de, İblisi uyandırma Yolu izi bilmezsin, mesnetsizce yaşarsın ...
Elbet yaradan Kadir, affı sever bil yeter Beterin beteri var, beterden de çok beter Şükret de hep af dile, o zaman umut tüter Yolu izi bilmezsin, kokuşmuş bir kaşarsın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- Yolu izi bilmezsin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- Yolu izi bilmezsin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli şairim sayfanızda ustaca yazılmış akıcı anlamlı kurgusuyla güzel bir eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Hakkaniyet dolu. Anlamlı. Manidar. Anlatılanların hepsi çılgınlar Kadri bey. Ne demek istenildikleri çok iyi anlaşılıyor. Harikulade bir eserdi. Yazan kalemine Yüreğine sağlık
İnsanın yaşamını duygular ve de akıl yönetir.Kiminde duygular baskındır,kiminde ise akıl...Hangisinin doğruluğu ise görecelidir. Yine çok güzel bir eser okudum dost. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlikler dilerim...
Gönülden akarak pınar gibi çağlayan kelimelerdir şiir... İnsanın içindeki sesin dışa vurmasıdır şiir... Yürekten gelen duygulu, kimi zaman dramatik yazı dizisidir şiir. Gönlünüze sağlık. Tebrik ederim. Başarılarınızın devamı dileğimle. Selam ve saygılar..
Yüreğine kalemine sağlık