(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her şey sende biter...👈 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her şey sende biter...👈 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık hocam çok güzel bir şiir tebrikler canı gönülden kutlarım kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun iyi geceler dilerim sağlıkla kalın sonsuz saygılarımla...
Dürüstlük satılmaz haraç mezatta Türkmenoğlu der ki kaçar fırsatta Sınavda farklıdır fakat hayatta Bütün doğrulara bir yanlış yeter... yüreğiniz daim olsun güzel eserinizi kutlarım selam ve sevgiler...
Değerli şairim sayfanızda kaleminizin mısralara yansıttığı eserinizi okurken haz aldım akıcı duygu yoğunluğu mısralar arası bağ kurma bakımından harika güzel bir eser olmuş sayfanızda nice böyle güzel eserler okuma dileklerle yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Harikulade bir eser okudum bu manidar dizeleri yazan değerli kaleminizi yürekten kutlarım üstadım gönlünüze sağlık. Huzurla, sağlıcakla kalın. Selam ve saygılar sunarım.
Şiirin anlamını en iyi şekilde ifade eden çok güzel ve etkili bir yorumdu zaten şiiri de bu nedenle yazmaya çalışmıştım. Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Gönülden akarak pınar gibi çağlayan kelimelerdir şiir... İnsanın içindeki sesin dışa vurmasıdır şiir... Yürekten gelen duygulu, kimi zaman dramatik yazı dizisidir şiir. Gönlünüze sağlık. Tebrik ederim. Başarılarınızın devamı dileğimle. Selam ve saygılar..
İnsanlığın özü doğru yöndedir Yanlışta ısrarsa ölmekten beter... Hayatın kararı yalnız sendedir "Her şey sende başlar sende de biter"... ----- Dürüstlük satılmaz haraç mezatta Türkmenoğlu der ki kaçar fırsatta Sınavda farklıdır fakat hayatta Bütün doğrulara bir yanlış yeter...