. buradan bahince karşı daği görirem agaç var orman var kuş var börti böcek var dibinde harman havasında derman var buradan bakince karşı tepeleri görirem bilirem onin da ardinda ankara var adana var izmir var gayseri var var da var buradan bakinca ulus’u görirem kızilay’ı görirem bağdat caddesi alsancak konak ahan da şura ürgüp şura da yunak.. belkim bene deyirler gocalmış bunak - buradan bahınca muğlayi bursayi maraşi görirem maraşi istanbuli görirem altın deyirler torpaği taşi görirem dıvardaki tuglayi . kızlari görirem dersin ki cıscıbıldak geymişler koti sıktırmiş eti ortaya çıkmiş yazık fekirlerin dizleri yırtik üzilirem düşinin bulup buluşturup yama bile yapamamişler tenleri gözikir pırtik pırtik bazılarında kafa örtik buradan bakınca kadinleri görirem erkekleri görirem tipe bakin tipe dudakta pirsing kulakta küpe burnunda hizma kaşinda halka geçmirem dalga öne dogri egilmiş duruş dersen hatali Allah’ım akli mi kori göriniyi çatali skini şalvar giymiş belli etmiş kıçini üstünde bir tşört var gösteriyi içini bene deyirler ki; kizma iki gözim önime baksin ki kızmirem buradan bakinca insanlari görirem sakal bir karış cilat yüzi görmemiş şalvarli cübbeli sarikla kapatmış kafada keli kendi kendime deyirem ki sakın bunlari yazma! .. tamam sustum işte yazmirem ula yazmirem..! hiçbir şeye kızmirem. . buradan bakince görirem hanyayi konyayi diyarbekir’i görirem urfayi merdini entebi görürem çorum erzurum deyirem hepsi benim gururum buradan bakince çok şeyi görirem! . suat zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buradan Bakince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buradan Bakince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buradan bakınca Anıttepe'yi görirem. Ülkeyi düşmandan kurtarmış Baş Kumandan. Bayrak gölgelik, dualarımız rahmet. Sarık ve cübbelerin gizlediği binlerce zahmet. Rabbim Türk Milletine merhamet et. Bakıyorum Beştepe'ye Saray var ışıl ışıl. Çiftçi bereket bekler kökten kopmuş tüm haşıl.
Suat kardeş alkışlıyorum sizi. Erzurum şiveli muhtesem bir eser. Ülkemden izlenimler. Bayıldım şiirinize. Değerli dost sayın üstadım, Yürekten tebrik ediyor gönülden kutluyorum sizi. İnşallah güne girer. Yüreğiniz duygularınız hep var olsun.
Buradan bakınca şiirini bütün dikkatimle okudum. Okurken, önce kullandığınız şive çekti dikkatimi... Gezdikçe adım Anadolu'yu, gördüm ki yurt kokuyor. Ne diyeceğimi şaşırdım önce... Sonra içimden bir ses bir şey deme, demediğin zaman çok şey söylersin diye fısıldadı kulağıma. Memleketin ahvali ortada. İster konuş ister yaz... Elin oğlu 3 maymunu oynuyor. Kendi konuşuyor sorulana cevap bile vermiyor.:)) yine araya sıkıştı kelemler. Neyse çok uzatmayım. Kısa kesiyim aydın havası olsun. Okuyanın bol eleştirenin az olsun. Tebrikler üstat. Saygılarımla.
Tebrikler