(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkrar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkrar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim kaleminizden sayfanıza yansıyan çok güzel bir eser okudum okuyunca insanı düşündüren duygulandıran güzel bir eser nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
İnsan istemediği maceraya dayanmaz Şefkati yitirenin kalbi bir şerha yanmaz Kimse durduğu yerde ani gazaba dönmez İstersem diken olur istersem de gül benim
Harikasınız Sevgili Dilek Hanım. Güzel bir çalışma, duruşu vuruşu hatta kelam da kalem dövüşüyle kısa zamanda yol almak buna derim. Maşallah diyor yürekten tebrik ediyorum. Sevgi selamlarımla.
Harikasınız Sevgili Dilek Hanım. Güzel bir çalışma, duruşu vuruşu hatta kelam da kalem dövüşüyle kısa zamanda yol almak buna derim. Maşallah diyor yürekten tebrik ediyorum. Sevgi selamlarımla.
Çok teşekkürler Nezahat Hanımcım Sizin gibi bir üstattan bunu duymak nasıl ruha iyi gelen bir mesaj bilemezsiniz En içten sevgiler gönderiyorum hep sağlıklı hep mutlu olun inşallah ayağınıza taş değmesin...
Oldukca mayidar bir Eser okudum. İnsanın insana değil de, Erkeğin kadına uyguladığı, Dikta yaşam felsefesi diyelim. Yada erkeğin kadına zulmü de Kalemine yüreğine sağlık. Tebrik ederim.
resulcivcik tarafından 9/28/2021 9:35:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anlam dolu, sitemli duygularla harika yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.
Açıkça söylemli dizeler.
Saygılar.