(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
An Gelir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
An Gelir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel...melankolik duyguların sarmalında harika bir serbest şiir olmuş. Evet,bazen şiirin anlattığı durumları yaşarız.. En ağırı da yalnızlık duygusu olur,hırpalayıcı... Şiir çok güzel yansıtmış duyguları. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Şiir gibi sevilmek ... Evet kadın içinde erkek içinde harika bir duygu elbette Kimi kıymet bilir kimi bilmez ..Kıymet bilense sevilmez Ne tuhaf bir haldir bu.
Değerli dilek hocam Bütün şairleri ele alirken yapilan eylemleri ile Her demden en güzel duygulara götürdü şiiriniz beni Ne kadar hoş bir şekilde kaleme almişsiniz cümleleri
Tuanayım:) Nasıl iyi geldi sözleriniz çok mutlu oldum beğeninize insanı onure eden değer veren yorumunuza çok teşekkür ederim . Allah yolunuzu açık etsin güzelim. En kalbi sevgilerimle...
Güzel bir gözlemleme şair sunuşlarından, hayatlarından. Kitabın ortasından sesli düşünüş gibi. Herkes kendi derdini, düşündüğünü yazarmış. Kimi leyla'sını, kimi Piraye'sini, kimi Dilek'çesini. Kimbilir diyelim. Çokça beğendim diyor tebrik ediyor sevgiler sunuyorum.
Nezahat hocam size hep müteşekkirim. Bana yol açtınız, burda kalmam deneyimimi arttırdı teşvikiniz çok değerliydi duacıyım. İnşallah işiniz, yolunuz, hayatınız rast gitsin. Allah sizi hiç üzmesin. Engin yüreğinize sağlık. Çokça sevgilerimle ve saygılarımla.
Değerli şairim sayfanızda güzel akıcı bir dille yazılmış mısralar arası uyum mükemmel olan eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız ve bizlerle paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Üstâd şairlerden de bahseden harika duygularla yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Sonsuz selam ve saygılarımla. Benim de ilaveten Atilla İlhan'ın şiiri aklıma geldi, o da sevgilisine kıyamamış git başımdan diyordu :))
AYSEL GİT BAŞIMDAN Aysel git başımdan ben sana göre değilim ölümüm birden olacak seziyorum hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim Aysel git başımdan istemiyorum
harika bir serbest şiir olmuş.
Evet,bazen şiirin anlattığı durumları yaşarız..
En ağırı da yalnızlık duygusu olur,hırpalayıcı...
Şiir çok güzel yansıtmış duyguları.
Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi.
Esenlik dilerim.