LEYLAŞiirin hikayesini görmek için tıklayın DÖNÜŞÜNDE OLMAYACAĞIM
BLM:2 31.13.2007 Cumartesi. * Yaralı. 29.3.2007. Ak yazın/Sakarya * Ümitlerin koruduğu evden göçerken söylenen son şiir * Tek katlı basık bir evdi Loş harabe kimsenin uğramadığı metruk bir ev * Yıllarca kaldı Çileler doldurduğum Sonunda umutların kuruduğu evden göçmeye karar verdim giderken yola çıkacağım sabah o şehri yazdım kapıya astım not olarak bırak tim. * Kim bilir belki okundu belki de kimse uğramadı olmadı * Durum ne olursa olsun duygular Benim Gönül benim inciyan hatır benim söyleyen dil benim hazin şiirler benim Bu şiiri eşini Beni kimse sevmedi beni sevemez misin şiiri takip etti. * Bu şehri yazdıktan sonra KIRIK HAYATLAR İSİMLİ GRUBU KURDUM. Maksadım bu dolu dolu kırıklarla yaşanmış olan yaşantıyı orada dile getirmek ti ti başaramadım. Derler ki aşkta şanssız olan Dilde filozof olurmuş * Belki vuslat bulamadık Belki yarın biz yarınımız olmadı Ama dillerde söylenen şarkılarımız şiirlerimiz ve sözlerimiz oldu Biz küçük simalar için bu da bir şeydi.. sizce de yetmez mi ESEN KALIN MUSTAFA ÇOBAN.
DÖNÜŞÜNDE OLMAYACAĞIM
Leyla ; Sen sitem etsende Ben ölsem de Senin için yazdığım şiirler Dillerde söylenecek. * Sen benim için Ağlamadınsa da Şiirlerin okundukça Bahtıma ağlanacak * Aklara saracağım Derdin Ya : Kefenmiş meğer Bu son mektubu okuduğunda Pişman olup Çığlık çığlığa koşsan da Dönüşünde olmayacağım Leyla olmayacağım...!!! |
Anlamı, anlatımı güzel, okunası bir şiirdi
Sevgiyle...