(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"O semadan su indirdi" Kocaman dev kütleleri bir ahenkle yeryüzüne nazlı nazlı indiren ve bütün canlıların bundan faydalanmasını sağlayan Rabbime şükürler olsun. Çok teşekkür ederim Hafize kardeşim birinin bunu söylemesi güzel olmazsa olmazım:)
'Geçiyorum dünya dan Dışarıya bakıyorum geceleri Yıldızları ateş böceğini izlemek Yanan ışıklara bakmak Hele bir de yağmur yağarsa Çok farklı bir ambiyans İşte ozaman yalnızlık yüzüme vurur '
ah o yalnızlık hele güzelliklerin karşısında kalınca bir paylaş doğar içre yüreğine sağlık...
Ah Sevgili Dilek Hanımcığım, Neden ben kimsenin olmazsa olmazı diye soruyorsunuz ya kaleminize Kalem ne derdi bilir misiniz? Hiç kimse vazgeçilmez değildir. İnsanoğlu canından bile vazgeçiyor ki cânândan geçmesin. Olmazsa olmazın olmak dahi düşünceye kadar insan. Yeter ki düşmeye gör. En sevdiklerin dahi yalnız bırakıyorlar seni… Ölünce ilk kürek toprağı ölenin en yakını, en sevdiği atarmış üzerine…. Yüreğinize, yürek sesinize sağlık. Kutluyorum.
Değerli şairim yazmış olduğunuz akıcı anlamlı kurgusuyla mükemmel eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Hem çok güzel hece şiiri yazıyorsunuz hem de aynı güzellikte serbest şiir yazabiliyorsunuz. Serbest şiir gerçekten yerinde imgelerle dolu sonsuz bir hayal gücü gerektiriyor bu güç de siz de fazlasıyla var ki böyle çok güzel ve anlamlı şiirler yazabiliyorsunuz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum, kaleminiz ve esininiz dâim olsun. En derin selam ve saygılarımla.
Hocam ne kadar teşekkür etsem az gelecek bu güzel onure eden ve besleyen yorumunuza ... En kalbi duygularla selamlarımla ve saygılarımla müteşekkirim... Çok ve güzel yaşayın inşallah