(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ TACİRLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ TACİRLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama biliyorlarki Ne ben iflah olurum artık Nede düşlerim Çünkü sensizdi O sessiz öpüşlerim *********************************** Uykusuz gecelerde bekleyip, birtürlü ulaşamadığımız düşlerimiz.. Hayallerimiz. Olmasına kurban lar adadığımız anlar, zanlar, zamanklar.. Efendim, yalın, hoş bir anlatımdı . Teşekkür ve tebriklerimle...
Düşlerin o kadar gerçek ki Gözlerimde ki tükenişi Ve ellerimdeki çaresizliği Bir kapris sanıyorsun ............... Ama biliyorlarki Ne ben iflah olurum artık Nede düşlerim Çünkü sensizdi O sessiz öpüşlerim
DÜŞLERİNİZLE YAŞAYIN HEP GERÇEK OLSUNLAR EMİ..............TEBRİKLER
Düş tacirleri vardır Hani beş kıta yedi iklim dolaşan Ve gece gündüz Yer değiştikçe Yol aşan ****************************************** Yüreğine sağlık hocam...Düş tacirleri artık hayatın kendisi de olmuş gizli kahraman olarak,birileri çalmasa hayatımızı hayat çalıyor zaten düşlerimizii....Tebrikler kutlarım...Şiirle kalın....
Düşler gürüldügü gibi keşke satında alına bilselerdi ne güzel olurdu Ama konunun şu yönüde varki birinin düşü diyerinin kabusuda olabilir aman allah korusun Düşler satılmasın
Yüregine saglık.....
sakli dost tarafından 8/10/2008 10:15:28 PM zamanında düzenlenmiştir.