(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFESCÂN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFESCÂN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yusuf a.s islam tasavvufunda önemli bir yeri olan yüce yürekli biz zât Yaşadığı ve bize de ders ve yol gösteren hadise tarihteki ve gönlümüzdeki yerini almıştır. Şu an onun kaldığı kuyulardan daha beter kuyularda kalmışız, ama çıkmak gibi bir mücadelemiz de yok...
Yusuf a.s olmasakta Yusuf'un nefesini alabilmek lazım
Çâh-ı Yusuf’da Yusuf’un olmuşam Cân deyi ben gül nefesin almışam
Bütün hasretlerin kuyularında Ben yalnız senin gülüşünün dilencisiydim Bütün kuyuları gözlerin bilen Çünki yokluğun okyanusların susuz çukuru Kalbimin dizeleriyle doldurmayı öğrendim Kalbimi acıyla arındırdım ki Sen geldiğin zaman En temiz haline otur tahtınıa Kulun oldum senin ey aşk Nefesine nefes Secde ettim her solukta sevgine Ben seni peygamber kıldım yusufum..
Bu anlamli güzel sözlere icimden gelerek misralarla yorum yapmak istedim cann,yusuf kadar güzel yüregini seviyorum cann,sevgilerin en güzeli üzerine olsun yusuf yüreklim,sevgilerimle..
berrin stammer tarafından 8/10/2008 5:52:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
berrin stammer tarafından 8/10/2008 5:53:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Doğunun aynı zamanda İslamın çok önemli hikayelerinden biri ilhamınızı oluşturmuş.Yusuf kıssası bu kıssa bana da kaynak olmuştur.Derin çağrışımları olan bir anlatım,bundan sonraki binlerce sanat denemesine daha kaynak olmaya devam edecek Sağlıcakla kalınız
Çâh-ı Yusuf’da Yusuf’un olmuşam
Cân deyi ben gül nefesin almışam Takdir ederim üstat.