(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(259)YERGİ-Lİ-YORUM !.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(259)YERGİ-Lİ-YORUM !.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.edebiyatdefteri.com/siir/138323/(259)yergi-li-yorum-!-- AHMET TURANOĞLU "(259)YERGİ-Lİ-YORUM !.."
Kimin rızâsı olur, nereden bileceğim, Nicesi noktasızdır, bunaldım; diyeceğim, Var mıdır böyle site, başvurup- gireceğim, İnsanca davranana; okuyup- diyeceğim.
Ünlem ve soru işâretleri serisi ile şiiri süslemenize ne gerek vardı?
Selâm ederim...
Kadir Yeter. 11.8.2008 Pazartesi. Şair, Kânûni'nin(Muhibbî) doğduğu Şehir: TRABZON.
Ahbap-çavuş tarzları yalancı emzik net’te! Okuyan,yorumlayan elbette ki baştacı. Basmakalıp övgüler hoşa gider elbette Gerçek yergi tıraştır ; yorum şair kırbacı !. === Haklısında Üstadım Ahbap-çavuş ilişkisi her yerde var. Şayet böyle gruıpta değilsen bu yerler sana dar. Şiir değil satırlar bin tane yorum var, Ama yazmış ki adam okursun,der yorumlamaya ne gerek var... Yüreğini kutluyorum.İnşallah hak edenler yorumlanır.
AHMET TURANOĞLU
"(259)YERGİ-Lİ-YORUM !.."
Kimin rızâsı olur, nereden bileceğim,
Nicesi noktasızdır, bunaldım; diyeceğim,
Var mıdır böyle site, başvurup- gireceğim,
İnsanca davranana; okuyup- diyeceğim.
Ünlem ve soru işâretleri serisi ile şiiri süslemenize ne gerek vardı?
Selâm ederim...
Kadir Yeter.
11.8.2008 Pazartesi.
Şair, Kânûni'nin(Muhibbî) doğduğu Şehir: TRABZON.