Sırtım da ana’mın dilenciye veremediği yırtık hırka , Sırtım da dayandığım harap duvar , Sırtım da ailem’in çuval -çuval yükü var , gönlüm bu evden ve şehirden çok uzakta.
Unutulmuşluğun zehirli çemberi sarmışsa her bir yanımı , unutulmuşluğun hançeri deliyorsa bağrımı , unutulmuşluğun sessizliği korkutuyorsa benliğimi , gönlüm bu yerden ve şehirden unutulmuş ırakta .
Asla beklemem derdin , bana durak olmayanı , Asla alışmam derdin , beni kollarına alıştırmayanı, ve asla unutmam derdin , beni aklından silmeyeni , gönlüm bu yer de ve şehir de değil kozakta .
Cümleler düzensiz , renksiz ve kafiyesiz , cümleler küfürlü , itinasız ve densiz , Cümleler gönülden ırak , bu şehirden uzak , Cümleler korkunç ve tehlikeli , anlaşılmayan tuzak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CÜMLELER MANASIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CÜMLELER MANASIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cümleler korkunc ve tehlikeli , anlasilmayan bir tuzak.
___________
cümleler anlamlı aslında ama yazılım yabancı klavye olunca
şiirin özüne tam varılmıyor...
http://www.hlst.sabanciuniv.edu/TL/deascii.html
Türkçe yazılım için yukarıdaki siteden faydalanabilirsiniz.
ben öyle yapıyorum.
selamlarımla...
Hilmi Yazgi tarafından 8/9/2008 4:09:30 AM zamanında düzenlenmiştir.