Hasretimsin senden uzakta Senden ayrı kaldığım her gün Sürgün bana, Adın dualarımda, adını kazıdım Yüreğimin her zerresine! Ne senden ne benden Bir tane daha yok ey aşk Boşa harcamayalım hiçbir anı! Nefesim nefesine karışsın, Huşu içinde geçsin her anımız, Vuslat yakınken hicran uzak dursun, Gönlünden, gönlümden! Tenlerimiz bayram etsin, Gözlerimizden sevinç aksın Yüreklerimize! Kaybolmasın içimizden sevgi..! Bozulsun kurulan oyunlar, Gelsin şampanyalar, Kutlansın devasa aşkımız ey aşk! Bugün bizim günümüz Mutluluktan gayrı yok hedefimiz, Geçmişte kaldı tüm üzüntüler, Düşmanlar ağlasın, dostlar gülsün, Aşk bahçemiz de açtı çiçekler, Solmayacak artık yediveren güller, Şayet olur da Kem gözlere gelirse aşkımız, Hatırlayalım tenlerimizde ki alevi, Kendimize gelelim ey aşk!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül sesinizin mısralara yansımasıyla güzel bir eser çıkmış ortaya zevkle okudum kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle ellerin dert görmesin selam ve sevgilarimle kalın sağlıcakla