Mevsimine küsmüş çiçek gibiyim, Gül benzim sararıp soldu..! İstesemde açmıyor çiçekler canevimde, Bir gülüşe, tatlı bir muhabbete hasret kaldım! Yüreğimde bir zamanlar çiçekler renga renkti, Yediveren güller gibi açtıkça açar, Solmak neydi bilmez idi..?
Şimdiler de,
İki gözüm, iki çeşme ağlar durur, Yüreğim feryat figan eyler kimseler duymaz, Bir haykırsam belki duyulur sesim! Kınamayın dostlar beni, yüreğim sus pus Sesim nefesim kesildi bu fani dünyada, Kalbim her gün tekler durur Kalmadı mecalim, takatim dostlar!
Kapımı çalan hercai aşklara meylettim edeli, Zamansız açan çiçekler gibi sararıp soldum..! Yıllarca düşle gerçek arasında gittim geldim. Güneşli günler anılarda kalsa da yolunu gözler, Umut dünyasında gezinir dururum! Olur da şeş beş yolunu şaşırırda, Kapımı çalar mı diye bekler dururum a dostlar!
Aşktan sevdadan yana kalbime söz geçmedi, Gönülde sevda, aşk ateşi yanarken, Sevgisiz yüreklere misafir olmak çok zormuş, Kalbin yanıp kavrulur, kül olurmuş da Farketmez/farkedemez miş ,. İnsanoğlu denen adem!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANOĞLU DENEN ADEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANOĞLU DENEN ADEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda harika yazılmış duygu yoğunluklu akıcı ve anlamlı etkileyici güzel bir eser okudum tebrik ederim emğine ve yüreğine sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimi bıraktım sayfanıza kalın sağlıcakla
Kıymetli şair arkadaşım, Elbette burada bir kaç cümle ile sizin şiirinizin değerini belirleyemeyiz. Lakin sizin şiirinizi okuyup bir kaç cümle ile karınca kararınca sizin motivasyonunuzu bir nebze olsun artırabilir yeni şiirler için zemin oluşturmanıza belki vesile olabilir miyiz bilemiyorum. Hulasa bu güzel şiir ve yazan gönül kalemini yürekten kutluyorum.