(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Şiir Yazmak İstedim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Şiir Yazmak İstedim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyorum kolay değil şiir yazmak En azından kolay değil seni anlatmak Tek tek hece hece seni yaşamak Üzgünüm sanırım gene yapamadım Lal oldu dilim öylece bakakaldım...
Güzel bir akrostiş şiir. Kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Lal olan dilinizin konuşmasını, nağme nağme dökülemesi gereken dizlerin dökülmesini ve sevdanızın her karesini imge imge anlatabilmenizi ya da anımsaya bilme cesaretinizin gelmesini umuyorum.
Özel bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Bendeki yerin ayrı biliyormusun En ücra köşelerde duruyorsun Tabiri caizse kalb-i sururumsun Ün yaptın şiirimde, dizdim seni Lalü gevher ettin dilimde seni.
Güzel bir akrostiş olmuş ne kadar inkar etsenizde henüz sizin için çok şey ifade ediyor, sanırım sevgiliye yazılmış..:))) kaleminiz daim olsun kutlarım gönül dostu..
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62 tarafından 8/8/2008 12:41:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
ASMEROZ-62 tarafından 8/8/2008 12:43:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
En azından kolay değil seni anlatmak
Tek tek hece hece seni yaşamak
Üzgünüm sanırım gene yapamadım
Lal oldu dilim öylece bakakaldım...
Güzel bir akrostiş şiir.
Kutluyorum.
Saygı ve selamlarımla.