bir tohum bırakılır rüzgara çorak topraklara kavuşsun diye. bulutlar serpiştirir yağmuru önce, hazırlanır toprağın rahmi bir aşka bir doğumdur bahara varmak. bir gül gönderdim çorak topraklarına hazırlan her sancıda, hazırlan yeni bir doğuma, esen rüzgarlarla…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜZGARLARLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜZGARLARLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR TOHUM BIRAKIR RÜZGARA ÇORAK TOPRAKLARA KAVUŞSUN DİYE BULUTLAR SERPİŞTİRİR YAĞMURU ÖNCE HAZIRLANIR TOPRAĞIN RAHMİ BİR AŞKA BİR DOĞUMDUR BAHARA VARMAK BİR GÜL GÖNDERDİM ÇORAK TOPRAKLARINA HAZIRLAN HER SANCIDA, HAZIRLAN YENİ BİR DOĞUMA,ESEN RÜZGARLARLA...
Çok severek okudum hocam şiiri, tebrik ederim. Saygılar.
Yağmurla bereketlenendir.
Her doğum ilk baharı
Her ölüm de sonbaharın habercisidir..
Kendi adıma sonbaharı çok seviyorum.
Belki de son yaprak toprağa karışıp yeniden doğacağı içindir.
Bir kısır döngü..
Hatta daha da ileri gidip şunu yazmıştım.
Hepimiz toprak olacağız ve rüzgar tozlarımızı uçuracak
Belki de evlerinize konuk olacağız.
Bir meyveye konacağız bir çocuğun ellerine bulaşacağız..
Çok derin konular ve sanırım bu derinliği en iyi yaşayan biz yazanlar..:)
Yüreğinizden geçen yüreğinizi bulsun diliyorum
Saygılarımla şairim.