Altından taç olsan meyletmem sana Elveda sevgilim elveda Timsah gözyaşların kar etmez gayrı Bir damla gözyaşı olsan akmaz yüreğime İnsanlıktır sevda bahçem Gül olsan sürmem yüzüme!
Deli divane aşık olmuştum gül cemaline, Karlı dağ diye sarılmıştım boynuna, Nefesimi nefesine adamıstım bir ömür, Tenim teninle yanıp tutuşmuştu, Çiğnedin geçtin onca geçen güzel anı, Bir hiç uğruna harcadın devasa aşkımızı!
Seyyah olup, diyar diyar gezer dururum, Yüreğime sensizliği söz geçiremedim Her gördüğümü sen sanıp "merhaba" derim İsterim ki gönlüme Nisan yağmurları yağsın! Sevabımla, günahımla göçüp gideyim bu elden Baki kalsın tertemiz aşkım, kirlenmesin!
Yüreğimi açtım, herşeyi göze alıpkoştum sana Bir gülüşü, bir sesi çok gördün bana Duymadın çığlıklarımı, çekip gittin sessizce, Halbu ki sana yüreğimi ortaya koymuştum Her şeyinle kabulümdün, sevseydin beni Kadir kıymet bilmedi, bilemedi gönlün..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadir Kıymet Bilmedi Gönlün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadir Kıymet Bilmedi Gönlün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Taç olsan
Meyletmem sana
Elveda sevgilim elveda
Timsah gözyaşların kar etmez bana
Bir damla gözyaşı artık feda etnem sana
İnsanlıktır sevda bahçem
Gül olsan sürmem yüzüme!
Mükemmel eserindi,,şiirinin verdiği ilhama gelsin,,
GÜNAYDIN