(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asıl aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asıl aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ilahi olandır sevgi bu dünyadaki baki kalandır Sevgi fedakarlık olunca evlada duyulan sevgi aşk gibi görünür merhametin adıdır Sevgi Yürekten inanmanın adıdır Aşk
Rabbim evlat acısı göstermesin kimseye Sevgiler dilek hanım Selam ve dua ile hoşçakalın
Bülbül güle serenatlar yaparken, gülün güzelliği kokusu onun sesinde yankı bulur ya doğadan, bülbül bundan nedamet duymaz. Karşılığı olmayan ve hiç bir zaman olmayacak bir aşk için gülü suçlamaz. Şiirde aşk, acı, mutluluk gibi birçok duygu ile beslenir. Bu sebepten şiir yazan şaire ilham veren ne ise onda değildir maharet yazan kalemdedir.
Harika bir yorumdu yazan elinize hisseden yüreğinize sağlık teşrif ettiniz değer kattınız ,çok teşekkür ederim sevgili şairem kaleminiz daim olsun sevgilerimle.
Değerli kaleminizden sayfanıza güzel bir eser düşmüş anlamlı duygu yüklü ve akıcı bir dil kullanılmış yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimi sunar her daim mutlulukların sizinle olması dileğiyle kalın sağlıcakla
Aşkla sevebildikten sonra..
Bi de şu var ki; herkesin sevgisi ayrıdır.
Siz aşkınızdan eminsinizdir ama asla karşı tarafı bilemezsiniz.
O yüzden Yılmaz Güney demiş ki;
''Şu bendeki sevgi olmasa Sen olmazdın'' Ve çok da doğru söylemiş..
Sevgilerimle şairem çocuğunuzu Allah bağışlasın hep aşk ile yaşayın..
Sevgilerimle..