(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yillarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yillarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya ben de sen yorum yazınca yüzüm gülümsüyor hemen nedir bu hiç birbirimizi görmeden kalbden kalbe giden bir yol mu! :) Ayrıca muhteşem şiir yazdığın gibi yorumlarında hep muhteşem seviliyorsun.
Teşekkür ederim hocam okumaya çalışıyorum zaten biraz ders gerekiyor sanırım birazda tarz meselesi gibi . Serbest şiiri okumak daha keyfli geliyor bana, bir denemek istedim sadece .
Değerli şairim Hece denemen çok güzel ancak hecede dikkat edilmesi gereken misal mısra sonunda biter kelimesi olsun bunu türete bilirsin örneğin biter- yiter- gider gibi aynı kökten istediğin kadar bulabilirsin bunlara dikkat edersen çok daha iyilerini yazabilirsin anlamıyla içeriğiyle okunacak bir eser yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgiyle kalın
Destek konusunda çekinmeyin elimden geldiğince yardımcı olurum....
Şiir demek hece demektir...
Hece vezni yazmak zor olsada çok güzel eşsiz bir sanattır ...Danışan kardeşlerimize bildiğimiz kadarıyla destek olmaya devam ederiz ...Tebrik ediyorum....
Muhtesem!..Zamanla her sey guzel olur..Yeter ki ozumuzu koruyalim ve samimi olalim..Zira hayat bir samimiyet ve guzelliklere niyet..Niyeti hayir olanin akibeti de hayir.Daima guzel gunlere..Saglicakla..Saygiyla..
Işıl ışıl parlar..
Ben hecenin kalıplarından anlamam ama sözler okkalıydı gene..:)
Sen ne yazarsan okunur şairem .Yeter ki; içten sevgiyle yazılsın..
Hep sevgiyle..