Ver sesini rüzgar konuşsun umudu sevdalara bölen yüreğin bergüzar olsun yarınlara gül ki, gül açsın gülüşün elif gözlerinin ışığıyla doğsun gün şavkın vursun aynalara küçüğüm
Sabahın gözleri güneş kokuyor gecenin gözleri korku sorma nedir diye umut? al bu gül desenli baharı yaşamın kilimine doku gül ki, gül açsın gökyüzü sevinç sana yakışıyor küçüğüm
Özlediğinde, ölümüne özle sevdiklerini sevdiğinde ölümüne sev ki, hayatın bütün renkleri duygu duygu, nakış nakış işlesin yüreğine ... ömrün sonsuzluk kadar uzun mutluluk kadar güzel olsun küçüğüm...
Ellerin buz tutsa, donsa da gülücüğün üşüse de yüreğin karda - kışta dayanamayıp rüzgarlara kırılıp savrulsan da ne kadar soğuk olursa olsun dünya ne kadar karanlık olursa olsun umut, en umutsuz gecelerde öten bir kuştur küçüğüm sen yine şiirler yaz mutlu, aydınlık yarınlar için şiirler oku karanlığa inat, karşılayıp hayatı en güzel gülücüğünle...
Korkma, güneş her sabah yeniden doğar yeniden açar çiçekler her bahar... umudu dost tutup yüreğine, kırılmadan, küsmeden, yılmadan, yıkılmadan var meydan oku hayata kuş uçmaz, çiçek açmaz, karanlığın en kuyulaştığı yerde de kalsan.
Ömür ki, nazlı bir ceylandır küçüğüm ölüm iz süren bir avcı sen bir gül dalısın unutma yol yol düşlere uzanan aysız da olsa geceler titreme üşür, üzülür anan...
Ey benim nazlı kızım, sevgi pınarım bir elin güneşe selam dursun bir elin özlem yoğursun umudu dik bahçene gülü senin dikeni benim olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömür Nazlı Bir Ceylandır Küçüğüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömür Nazlı Bir Ceylandır Küçüğüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey benim nazlı kızım, sevgi pınarım bir elin güneşe selam dursun bir elin özlem yoğursun umudu dik bahçene gülü senin dikeni benim olsun...
Şanslı bir babaya sahip bir evlada yazılan en güzel şiir olsa gerek.. Ki,kız babası olmak zordur der babam,bahtı da tahtı gibi güzel ve yolu açık olsun... saygılarımla
Sizin, birçok şiirinizi okudum, en son gidiyorum, şiirinizi okumuştum. Bütün acılarımı sırtıma vurup gidiyorum', demiştiniz. Sizin kaleminiz sihirbaz mı diye düşünmekten alamıyorum kendimi, Sanki kelimeler oyuncak ve siz onlarla öylesine güzel eserler üretiyorsunuzki.
Ey benim nazlı kızım, sevgi pınarım
bir elin güneşe selam dursun
bir elin özlem yoğursun
umudu dik bahçene
gülü senin
dikeni benim olsun...
Şanslı bir babaya sahip bir evlada yazılan en güzel şiir olsa gerek..
Ki,kız babası olmak zordur der babam,bahtı da tahtı gibi güzel ve yolu açık olsun...
saygılarımla