Aşk, gönülden gitti gideli, Dışım, içim sanki oldu zindan!
Bir zamanlar, Bağrı yanık bir dilber idim, Bakan baktıkça bakar, iç geçirirdi! Şimdiler de Kalkmaz oldu elim kolum, Gönül yorgun, ben yorgun!
Duygular, ruhum hapsoldu, Ayağıma prangalar takıldı, Kör kuyulara attım kendimi, Genç yaşımda ihtiyarladım! Virane oldu deli gönlüm!
Aşk, baştan gitti gideli, Çağlayan deli gönül, durdu duruldu, Gülen dudaklarda, açmaz oldu çicekler
Bakmayın siz benim, Deli divane hallerime, Aşk, gönülden gitti gideli, Gönül defterleri kapandı bir bir, Kilit üstüne kilit atıldı! En sonunda Nasır tutan bu yürek, Sürgün oldu yalnızlığa..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönülden Aşk Giderse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönülden Aşk Giderse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevda ve özlem vardı,Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla .
Yüreğine sağlık.
Nice güzel ve kalıcı şiirlere..