Senden ayrı geçen zaman da Kaç mevsim geldi geçti Saymadım, sayamadım! Yalnız sen gittin gideli, Gözlerimden akan gözyaşı, Yüreğime sel oldu aktı! Kolum kanadım kırıldı! Hicran yuvam oldu ey yar!
Sensiz mevsimler gelip geçse de Unutmadım! Unutamadım..! Senle geçen, Sevda yüklü baharları ! Çalan bir şarkı da, okunan bir şiir de, Seni anar, seni düşünürüm! Yad ederim eski günleri ey yar!
Bak yine, toprağa cemre düştü! Dört bir yanı toprak kokusu aldı!
Her yağan yağmur sonrası, Sevdam gibi, Toprak kokusu burnuma gelir! Ve ben Umut eder dururum, Kara toprakla vuslatı! Yalan dünyıyı bıraktın bırakalı ey yar!
Gözlerim uzaklara baksa da, Bir gün, Topraktan geldik, Toprağa gideceğiz! O yüzden Bilirim yakındır vuslat! Benim toprak kokulu sevdam...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPRAK KOKULU SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPRAK KOKULU SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dertlerden tasalardan uzak kafamızı dinlemek Huzur bulmak isteriz. Mutluluğun ve güzel bir aşkın da parçasıdır huzur SAĞLIĞIKLI HUZURLU GÜZEL YARINLARIN OLSUN Daha çok güzel şiirler yazman dileğiyle Esenkal