(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allâh Allâh Allâh şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allâh Allâh Allâh şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmukabele efendim hayırlı bayramlar olsun İnşAllah. Keşke böyle şiirler yazmak durumunda kalmasak ama maalesef yazdırıyor samimiyetsiz mutlu çoğunluk
Cübbeliler önden buyursunlar; Dantelli beyaz kefen giyenler ardı sıra yörüsünler. İsrail'i yerle bir etsinler. Elini tutan mı var...!!! Selam ve dua ile saygılar
Ağzına sağlık usta. Kral çıplak demenin en güzel şekliydi okuduğum şiir.
Saydığın sınıflar (yani bizler) ve bu sınıfları yönetenler Kudüs davasını terk ederse o zaman inanıyorum ki Allah gidişata müdahale edecektir. Ancak bizim sloganik yaşamımız yüzünden zulüm kesintisiz devam etmekte...
Kudüs'ü evi, kabesi kalbi olmayan bizler bir şey başaramayız...
Güne yakışan ve iki yüzsüzlüğü :) anlatan harikulâde duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Daha nicelerine inşallah. Sevdiklerinizle birlikte hayırlı bayramlar diliyorum.
:) Tekerrür eden yorumlarımı sileyim derken ilk yorumu da silmişim. Aklınıza farklı bir şey gelmesin kardeşim. Cevabınızı da okudum. Amin demiş olayım.:)
Kâbe'yi Konya'da zanneden ve bizim müslümanlığımızı beğenmeyen insanlar tanıdım gerçektir bu örnek :) Ne kadar da haklı söylemlerle dolu bir şiirdi maaalesef o kadar çok sahte kahraman ve o kadar çok sahte müslümanla dolu ki çevremiz ne desek az kalır.
Güzel şiirinize tebriklerimle. Hayırlı Bayramlar diliyorum.
Bizim millet olarak tek eksiğimiz samimiyet eksikliği. Çok büyük bir kitle var ki davasında samimi değil. Kominist de olsa, sağcı da olsa, solcu da olsa, ataist de olsa, Müslüman da olsa davasında samimi olacak. Riyakâr iki yüzlü insanlar dolu her yer ne yazık ki. Teşekkür ediyorum bayramınız bayram olsun selam ve dua ile